پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351176 تاریخ : 1397/04/03-09:19:35
,15,21,
وزیر ارتباطات به وعده 6 ماه پیش خود عمل کرد

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی؛

وزیر ارتباطات به وعده 6 ماه پیش خود عمل کرد

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم روستای گروک از توابع شهرستان راور در استان کرمان تاکید کرد: علی رغم همه مشکلات و محدودیت های دولت، وزیر ارتباطات به وعده هایش عمل کرد و ایجاد 88دکل فرستنده با پیگیرهای انجام شده در سطح مناطق استان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمد رضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در استان کرمان و عمل به وعده هایی که 6 ماه قبل داده شده بود گفت: آذری جهرمی وزیری جوان، ساعی و پرتلاش است و در مدت کوتاه وزارتش چندین بار در سطح استان کرمان و روستاهای دورافتاده حضور پیدا کرده است.

پور ابراهیمی در اجتماع مردم روستای گروک از توابع شهرستان راور در استان کرمان تاکید کرد: علی رغم همه مشکلات و محدودیت های دولت، جهرمی به وعده هایش عمل کرد و ایجاد 88دکل فرستنده با پیگیرهای انجام شده در سطح مناطق استان نصب و راه اندازی شد.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل تلفن ثابت بسیاری از نقاط حل شد‌ و برای حل مشکل ایتترنت 2400 روستا در جنوب استان کرمان تصمیمات خوبی اتخاذ شد.
پور ابراهیمی با اشاره مشکل بزرگ بیکاری در استان کرمان گفت: بدنبال این هستیم با زیرساخت هایی که وزارت ارتباطات ایجاد کرده در راستای ایجاد اشتغال و خلق ثروت استفاده کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران