پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314523 تاریخ : 1396/11/06-10:34:07
,15,
وزیر ارتباطات: ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ممنوع است

وزیر ارتباطات: ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ممنوع است

وزیر ارتباطات گفت: اگر یک اپراتور علاقه داشته باشد پیامکهای تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال کند باید بسته های تشویقی به آنها پیشنهاد دهد و با اذن مشتری پیامکها را بفرستد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه دیدار با استاندار خراسان رضوی در مشهدافزود: با تنظیم مقررات برای پیامکهای تبلیغاتی، این پیامکها به 2 دسته کلی و 6 زیر مجموعه با مقررات مخصوص به خود تقسیم شد و در این قوانین اپراتورها تکالیفی دارند و به صاحبان محتوا هم اجازه می دهند کسب و کار مشروع خود را داشته باشند.

وی گفت: طی یک سال گذشته حجم بسیاری از فعالیت ها در بخش توسعه روستایی انجام شده و خدمات ارتباطی هزار و 300 روستای استان خراسان رضوی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

جهرمی تصریح کرد: 500 روستای این استان طی دهه فجر و 900 روستا تا پایان سال جاری به 2 شبکه اپراتور همراه دسترسی کامل خواهند داشت.

وی افزود: بعد از تهران دومین پارک  فناوری در مشهد افتتاح می شود که در کنار پارک علم و فناوری دانشگاه مشهد به تکمیل زنجیره اشتغال جوانان کمک می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران