پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267882 تاریخ : 1395/12/19-06:28:34
,4,10028,
ورود پوشاک خارجی کیلویی به کشور

ورود پوشاک خارجی کیلویی به کشور

رئیس انجمن صنعت پوشاک از واردات کیلویی پوشاک خارجی و ثبت سفارش آنها خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, سومبات هاکوپیان در همایش صنعت پوشاک با اشاره به اینکه این پوشاک وارداتی دست دوم هستند افزود: بر اساس دستورالعمل صادر شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ، واردات پوشاک خارجی با شرط تولید 20 درصد از این کالا در کشور امکان پذیر است که با وجود گذشت 4 ماه هیچ کاری نشده است.

وی با اشاره به اینکه واردات پوشاک باید از مبدأ اصلی انجام شود ، گفت: واردات پوشاک هم اکنون آنچنان سازمان یافته است که حتی رئیس گمرک کشور در جریان واردات کیلویی پوشاک نیست.
رئیس انجمن صنعت پوشاک با اشاره به واردات افسار گسیخته پوشاک به ایران ادامه داد: ما نیروی مولد هستیم و کشور را خواهیم ساخت و اجازه خروج ارز از کشور و زمینه اشتغال جوانان ایرانی را به خارجی ها نخواهیم داد.
هاکوپیان با اشاره به بی توجهی دولت ها به صنعت پوشاک کشورمان افزود: کارخانه هایی در ایران فعال هستند که در ترکیه کمتر موجود است.
وی با مخالفت شدید با تعطیلی کارخانه ها گفت: این کارخانه ها و نیروی انسانی فعال در آن فرزندان ما هستند و ما آنها را رها نخواهیم کرد.
رئیس انجمن صنعت پوشاک با درخواست از مسئولان برای جلوگیری از بسته شدن کارخانه ها افزود : هر شغلی که از بین می رود یک خانواده به فقر مطلق می رسد.
 
 
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران