پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278723 تاریخ : 1396/01/28-14:02:05
,22,10028,
ورود سامانه جدید بارشی به کشور از چهارشنبه

ورود سامانه جدید بارشی به کشور از چهارشنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید برای کهگیلویه و بویراحمد و شمال خراسان رضوی طی روز جاری، از ورد سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، احد وظیفه، در تشریح وضعیت  جوی کشور اظهار کرد:  بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد برای پاره‌ای از مناطق جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، جنوب، شرق و شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز شدت بارش در کهگیلویه و بویراحمد و شمال خراسان رضوی خواهد بود، اظهار کرد: روز سه شنبه 29 فروردین بارش پراکنده محدود به نواحی جنوب، دامنه های زاگرس مرکزی، شرق و شمال شرق کشور و پاره‌ای نقاط کرمان می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: از اوایل وقت چهاشنبه 30 فروردین، با ورود سامانه جدیدی از شمال غرب و غرب بارش در شمال غرب، غرب و دامنه های زاگرس آغاز می شود و به تدریج گستره بارش به دامنه های البرز و شمال شرق کشور خواهد رسید، پیامد ورود این سامانه نیز رگبار باران، رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید خواهد بود.

وظیفه با بیان اینکه از امروز تا روز جمعه اول اردیبهشت، خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود، اظهار کرد: سرعت وزش باد و ارتفاع امواج از چهارشنبه بعدازظهر و طی روزهای پنجشنبه و جمعه روی خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: طی سه روز آینده وزش باد شدید در پاره ای از مناطق جنوب شرق و شرق کشور پیش بینی می شود، بنابراین پدیده گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط آب و هوایی تهران طی روزهای آینده گفت: آسمان تهران در روز سه شنبه 29 فروردین، صاف تا کمی ابری، همراه با گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 26 و 15 درجه سانتیگراد پیش بینی میش ود همچنین در روز چهارشنبه 30 فروردین، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، همراه با وزش باد، گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای 24 و 13 درجه سانتیگراد خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران