پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280717 تاریخ : 1396/03/29-16:03:00
,10029,
ورود جدی موسسه رازی برای شناسایی و مبارزه با عوامل نوظهور بیماری های طیور

ورود جدی موسسه رازی برای شناسایی و مبارزه با عوامل نوظهور بیماری های طیور

مدیر تحقیق و تشخیص بیماری های طیور موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از ورود جدی برای شناسایی و مبارزه با عوامل نوظهور بیماری های طیور خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی موسسه رازی، دکتر حسین گودرزی گفت : این موضوع در حوزه باکتریایی ملموس تر بوده و موسسه رازی در 15 سال گذشته موفق به گزارش 3 عامل شد که برای نخستین بار در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت تحقیقات طیور در موسسه رازی تنها در حوزه فعالیت های سازمان دامپزشکی فعال است ، اظهار داشت : اتصال به صنعت طیور به شکل مستقیم یکی از اقداماتی بود که لازم به اجرای آن بودیم و در این راستا با شرکتی خصوصی وارد عقد قرارداد و امضا تفاهم نامه شدیم.
وی افزود : پاسخگوی نیازهای واقعی این شرکت که به شکل رسمی اعلام شده، هستیم و در حال حاضر 2 قرارداد منعقد کردیم که انتظار می رود تا پایان سال حداقل شاهد 6 قرارداد در این زمینه باشیم.
مدیر تحقیق و تشخیص بیماری های طیور موسسه رازی با بیان اینکه این اقدامات به سبب شناخت نیاز صنعت طیور به شکل ملموس و مستقیم انجام می شود، خاطرنشان کرد : این امر علاوه بر افزایش درآمدزایی برای موسسه رازی با استفاده از تحقیقات، پاسخگوی نیاز صنعت طیور کشور نیز خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه موسسه رازی به شکل جدی درباره شناسایی و مبارزه با عوامل نوظهور بیماری های طیور وارد شده است ، گفت: این موضوع در حوزه باکتریایی ملموس تر بوده و موسسه رازی در 15 سال گذشته موفق به گزارش 3 عامل شد که برای نخستین بار در کشور انجام شده است.
دکتر گودرزی از گزارش باکتری اورنیتو باکتریوم راینو تراکئیال توسط دکتر منصور بنانی از اعضای هیئت علمی موسسه رازی خبر داد و افزود: دکتر بنانی مطالعات بسیار گسترده ای در این خصوص انجام داده و به عنوان مرجع اغلب مقالات این حوزه در کشور مطرح است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران