پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263638 تاریخ : 1395/10/15-08:40:04
,10031,
ورود 253 معلم ورزش به مدارس از طریق آزمون استخدامی

ورود 253 معلم ورزش به مدارس از طریق آزمون استخدامی

مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: از طریق آزمون استخدامی اخیر آموزش و پرورش ،253 نفر به مجموعه تربیت بدنی سراسر کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین بابویی مدیرکل دفتر تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «از مجموع 100 هزار نفری که در آزمون استخدامی  آموزش و پرورش شرکت داشتند، چه تعدادی وارد تربیت بدنی می‌شوند؟»، اظهار داشت: سهم هر استان بر اساس نیازها از پیش تعیین شده است.

وی افزود: 67  زن و 186 مرد که در مجموع 253 نفر می‌شوند از طریق آزمون استخدامی وارد حوزه تربیت بدنی در سراسر کشور خواهند شد.

بابویی با تأکید بر اینکه 33 هزار معلم ورزش در سراسر کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: با اضافه شدن 253 نفر به بخش تربیت بدنی، وضعیت تعداد معلمان بهتر خواهد شد.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 3 ساعت به ساعت درس تربیت بدنی دبیرستانی‌ها اضافه شده است، گفت: در دوره متوسطه دوم و در پایه یازدهم یک ساعت و در پایه دوازدهم دو ساعت به تربیت بدنی اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: این اضافه شدن زمان تدریس، به 4500 نفر نیرو نیاز دارد که بخشی از طریق استخدام‌ها و دانشگاه فرهنگیان و بخشی هم از طریق حق التدریس تأمین می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران