پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263704 تاریخ : 1395/10/15-14:08:40
,3,
وحدت رویه ضامن موفقیت و رشد ثامن

وحدت رویه ضامن موفقیت و رشد ثامن

سرپرست مدیریت شعب گیلان موسسه اعتباری ثامن پیش‌نیاز کاهش موفقیت و رشد ثامن ر در زمینه جذب منابع،پرداخت تسهیلات و وصول مطالبات را وحدت رویه و همکاری کارکنان در قالب یک تیم عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، داود نظری کویشاهی، در جلسه روسای شعب سرپرستی گیلان با بررسی آمار عملکردی شعب در بخش مطالبات و تقدیر از شعب موفق از روسای شعب خواست با اهداف ثامن همگام و همراه باشند.

 نظری دستیابی به موفقیت در بخش مطالبات را شامل جلوگیری از ایجاد و کاهش مطالبات عنوان کرد و افزود: شعب باید با برنامه‌ریزی و اراده جمعی به کاهش مطالبات و بهبود جایگاه استان در شبکه اقدام کنند.

 وی در انتها از روسای شعب خواست با نظارت و کنترل مستمر اسناد روزانه، اعتبار سنجی درست، تکمیل پرونده‌های تسهیلاتی بر مبنای ضوابط و دستورالعمل‌ها، کنترل موارد امنیتی و نظارت بر کارکنان شعب را در دستور کار قرار دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران