پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310300 تاریخ : 1396/09/13-17:26:54
,10025,
واگذاری شرکت‌های بیمه آسیا، البرز و دانا قطعی است

مسعود کرباسیان در همایش بیمه و توسعه ؛

واگذاری شرکت‌های بیمه آسیا، البرز و دانا قطعی است

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: واگذاری شرکت‌های بیمه آسیا، البرز و دانا قطعی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مسعود کرباسیان در همایش بیمه و توسعه گفت : خصوصی سازی در بیمه ها باید دنبال شود و باید سه بیمه در اختیار دولت باید واگذار شود.

وی گفت: صندوق بیمه حوادث همگانی بزودی تصویب و اجرا می شود.
کرباسیان توسعه سامانه نظارتی سنهاب را از بیمه مرکزی خواستار شد تا در چارچوب دولت الکترونیک قرار گیرد و بر افزایش توانگری شرکتهای بیمه نیز تاکید کرد.
کرباسیان با بیان اینکه منابع مالی بیمه ها در ثبات بازار سرمایه نقش مهمی دارد ، اعلام کرد: صندوق های بیمه می توانند از منایع مازاد خود به تقویت ثبات اقتصادی کمک کنند.
وی افزود: سهم بیمه در اقتصاد ایمن و امنیت در حوزه معادن ، نقت و گاز و پالابشگاهها حمل و نقل حوادث جاده ای و ... مهم است.
کرباسیان بر لزوم مدیریت ریسک توسط بیمه ها تاکید کرد و گفت : صنعت بیمه می تواند در حوزه مدیریت ریسک یک قدم جلوتر حرکت کندو قبل از پرداخت خسارت در راستای ایمنی و حفظ استانداردها تلاش کند.
وزیر اقتصاد بر اهمیت بیمه زندگی اشاره کرد و گفت: متاسفانه سهم ما در بیمه زندگی اندک است و در برنامه ششم این سهم باید افزایش یابد.
کرباسیان گفت : با فرانسه مذاکراتی شد و حتما باید به صورت جدی دنبال شود به ویژه در بیمه های اتکائی باید پوشش ها به خارج منتقل شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران