پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214207 تاریخ : 1395/06/02-11:39:55
,11,16,17,22,
واگذاری بیش از 1میلیون متر مربع زمین به واجدان شرایط استان سمنان

برای اولین بار با هدف اجرای طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان صورت می گیرد:

واگذاری بیش از 1میلیون متر مربع زمین به واجدان شرایط استان سمنان

مدیر کل اموال و املاک استان های گلستان و سمنان از اهدای اسناد واگذاری مالکیت 700 قطعه زمین زراعی کشاورزی و مسکونی طی پایان هفته جاری در استان سمنان به واجدان شرایط خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، شکریان مدیر کل اموال و املاک استان های گلستان و سمنان از اهدای اسناد واگذاری اسناد مالکیت 700 قطعه زمین زراعی کشاورزی و مسکونی طی پایان هفته جاری در منطقه "کالپوش" شهرستان میامی از توابع استان سمنان به واجدان شرایط خبر داد.   
 
علی شکریان، مساحت این میزان اراضی اهدا شده را یک میلیون و 214 هزار و 241 متر مربع اعلام کرد و افزود: از این تعداد اراضی 50 فقره را زمین های زراعی کشاورزی با حداقل متراژ 2 هکتار و 650 فقره دیگر را عرصه های مسکونی تشکیل می دهند.
 
 وی ارزش ریالی این اراضی را که برای نخستین بار در سطح استان سمنان واگذاری می شود، بالغ بر 40 میلیارد و 860 میلیون ریال ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: آیین اهدای اسناد مالکیت این اراضی روز پنج شنبه این هفته با حضور محمد سعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان وجمعی از مسؤلان کشوری و استانی در مسجد جامع روستای رضوان بخش مرکزی کالپوش شهرستان میامی برگزار می شود.

  به گفته مدیر کل اموال واملاک استان های گلستان و سمنان، این واگذاری در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و  بر اساس منویات مقام معظم رهبری در سطح کشور انجام می شود.
  گفتنی است شهرستان میامی با 45 هزار نفر جمعیت در شمال شرقی استان سمنان واقع شده است و دارای آب و هوای نسبتاً سرد و مرطوب در زمستان و معتدل و مرطوب در تابستان می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران