پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348748 تاریخ : 1397/02/24-10:57:41
,15,
واگذاری امور چند شرکت خصوصی به پست

واگذاری امور چند شرکت خصوصی به پست

چند شرکت خصوصی امور نیابتی خود را به پست واگذار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، با امضای قرارداد بین پست و شرکت های سیستم های اطلاعاتی صنعت یار، ماشین های اداری ایران، رهروان ایساتیس گستر و معماران به طرح طرفین در خصوص ارائه خدمات نیابتی بر بستر سامانه های الکترونیکی بخش کشاورزی، قبول، رهسپاری و توزیع مرسولات با استفاده از سرویس های مورد درخواست به توافق رسیدند.

اداره کل پست تهران به عنوان مجری قرارداد با شرکت سیستم های اطلاعاتی صنعت یار، مسئول هماهنگی بین واحدهای اجرائی و شرکت طرف قرارداد می باشد. براساس این قرارداد، خدمات نیابتی بر بستر سامانه های الکترونیکی بخش کشاورزی (امداد کشاورز، سبزه نت و سبزه بازار) از طریق دفاتر ICT روستائی ارائه خواهد شد.

در قرارداد دیگری که به امضای منطقه پستی شمال غرب و شرکت ماشین های اداری ایران (مادیران) به امضاء رسیده، قبول، رهسپاری و توزیع مرسولات طرف قرارداد با استفاده از سرویس های مورد درخواست و همچنین قبول مرسولات حاوی قطعات داغی از نمایندگی های طرف قرارداد با استفاده از سرویس امانت کرایه در مقصد برعهده پست قرار گرفت.

براساس یکی دیگر از قراردادها که باز هم بین منطقه پستی شمال غرب و شرکت رهروان ایساتیس گستر منعقد شده، مرسولات این شرکت اعم از قبول، رهسپاری و توزیع با استفاده از سرویس پیشتاز به پست واگذار شده است.

همچنین شرکت معماران به طرح با امضای قرارداد با اداره کل پست استان مرکزی، قبول مرسولات از تأمین کننده های استانی و توزیع در نشانی گیرنده را با استفاده از سرویس امانت به پست واگذار کرد.

همچنین براساس یکی دیگر از بندهای این قرارداد، پست باید نسبت به اختصاص فضای مناسب برای نمایش محصولات این شرکت در مکانی با حداکثر 150 متر مربع در مراکز استان ها اقدام نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران