پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266643 تاریخ : 1395/11/24-11:16:14
,6,
واکنش ایدرو به شائبه قرارداد سیتروئن- سایپا/ دادگستری قیمت‌گذاری کرده است

واکنش ایدرو به شائبه قرارداد سیتروئن- سایپا/ دادگستری قیمت‌گذاری کرده است

مدیرعامل ایدرو نسبت به شائبه مطرح شده در مورد فروش شرکت سایپای کاشان با قیمتی کمتر از قیمت واقعی به شرکت پژو سیتروئن فرانسه واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  در پاسخ به اینکه شائبه‌ای درباره قیمت فروش شرکت سایپای کاشان به پژو سیتروئن فرانسه مطرح شده است، تصریح کرد: برخی شیطنت‌ها طبیعی است اما به طور قطع و یقین این مساله را رد و تکذیب می‌کنم، چراکه قیمت‌گذاری انجام شده توسط کارشناسان دادگستری صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: قیمت در نظر گرفته شده براساس کارشناسی‌های انجام شده و تحت مشارکت 50 درصدی بوده است؛ بنابراین اگر برخی از دوستان اعلام می‌کنند و معتقد هستند که رقم در نظر گرفته شده پایین است، باید بگویم که این قیمت را کارشناسان رسمی اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با بیان اینکه مگر شرکت سایپا می‌تواند یک کارخانه را ارزان‌تر بفروشند؟ گفت: طرح این مسائل بیشتر به این دلیل است که مشارکت‌ها تضعیف شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه باید چنین حرف‌هایی را بشنویم اما در کنار آن تلاش کنیم که مشارکت سرمایه‌گذاران و صاحبان برند در کشورمان بیشتر شود، هر حرفی را می‌توان زد اما باید به سمت مشارکت حداکثری سرمایه‌گذاران حرکت کرد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش مسائلی در ارتباط با قیمت فروش شرکت سایپا به پژو سیتروئن فرانسه مطرح شده بود، اینکه قیمت شرکت ایرانی 500 میلیون یورو بوده اما به قیمت 300 میلیون یورو به فرانسوی‌ها واگذار شده است.

 


منبع: ایسنا



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران