پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265074 تاریخ : 1395/11/03-10:54:11
,10029,
واکسن تب برفکی با کیفیت 6PD50 در این موسسه تولید می شود

واکسن تب برفکی با کیفیت 6PD50 در این موسسه تولید می شود

رئیس بخش تولید واکسن تب برفکی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی از کمبود واکسن تب برفکی در کشور وجود ندارد، گفت: تا پایان سال جاری 30 میلیون دز از این واکسن توسط این موسسه تولید و تحویل می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، دکتر حسن ایزدی روز یکشنبه با بیان اینکه تاکنون بیش از 24 میلیون دز واکسن تب برفکی تولید شده، افزود: واکسن تب برفکی با کیفیت 6PD50 در این موسسه تولید می شود. 

وی اظهار داشت: این واکسن ها که با همکاری شرکت روناک تولید می شود که با این میزان تولید، نیاز داخلی کشور به این واکسن تامین شده است. 
وی با اشاره به اینکه از این میزان تولید در حال حاضر بیش از 21 میلیون دز واکسن تب برفکی به سازمان دامپزشکی کشور تحویل شده، افزود: پیش بینی می شود تا انتهای سال، 30 میلیون دز واکسن تب برفکی از سوی موسسه رازی و روناک تحویل سازمان دامپزشکی کشور شود. 
رئیس بخش تولید واکسن تب برفکی موسسه رازی با تاکید بر اینکه این واکسن با کیفیت بالاتری نسبت به گذشته تولید شده، گفت: با این میزان تولید نیازی به واردات این واکسن به کشور وجود ندارد و تلاش می کنیم در سال آینده در راستای صادرات این محصول قدم برداریم. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران