پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375976 تاریخ : 1397/06/15-12:56:39
,15,
واکاوی، نقش و نقد عملکرد شرکت‌های ارائه‌کننده ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی

واکاوی، نقش و نقد عملکرد شرکت‌های ارائه‌کننده ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی

مرکز فابا در سومین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، سمینار هوش مصنوعی را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این سمینار یکی از برنامه‌های جانبی ITE 2018 است که در آخرین روز برگزاری این رویداد، پنجشنبه 24 آبان سال جاری، میزبان فعالان صنعت بانکداری و پرداخت و علاقه‌مندان خواهد بود.

 
بانکداری دیجیتال و هوشمندسازی بانک‌ها در دنیای امروز بدون بهره‌گیری از هوش مصنوعی مقدور نیست. این مفهوم، به عنوان یکی از ترندهای موثر فناوری در کانون توجه صنایع مالی و بانکی جهان قرار گرفته است. متاسفانه موضوع هوش مصنوعی در ایران هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد.
 
برای بهره‌گیری از این روند رو به رشد در صنعت بانکداری و پرداخت، بخش خصوصی باید توانایی ارائه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی را داشته باشد. همچنین آماده‌سازی اذهان مدیران بانک‌ها برای استفاده از این خدمات جدید نیز ضروری است.
 
بررسی ابعاد، اجزا و اضلاع این موضوعات با حضور صاحب‌نظران داخلی و خارجی، هدف اصلی سمینار هوش مصنوعی محسوب می‌شود.
  
محورهای این سمنیار عبارتند از: جایگاه هوش مصنوعی، به عنوان یک روند نوظهور فناوری در صنعت بانکداری و پرداخت دنیا، بررسی تطبیقی میزان بهره‌گیری سیستم بانکی و مالی دنیا و ایران از این تکنولوژی، واکاوی هزینه‌ها، فواید و آثار بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و نقد عملکرد شرکت‌های ارائه‌کننده راه‌حل‌ها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند. 
 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران (ITE 2018)، بیست و دوم تا بیست چهارم آبان ماه سال جاری، در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران