پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281982 تاریخ : 1396/05/02-14:37:33
,15,
واعظی: مردم به «بله»، بله خواهند گفت

رونمایی از نخستین پیام رسان ایرانی با قابلیت پرداخت موبایلی در الکامپ

واعظی: مردم به «بله»، بله خواهند گفت

شرکت داده ورزی سداد، روز جمعه30 تیر هم زمان با آغاز به کار نمایشگاه الکامپ بیست و سوم، بهره برداری رسمی از نرم افزار پیام رسانی موبایلی «بله» را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،  نرم افزارپیام رسان بله، نخستین اپلیکیشن پیام رسان ایرانی با قابلیت انجام تراکنش‌های مالی است.

در بستر این اپلیکیشن، علاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت و درخواست پول، امکان گفت و گو، ارسال فیلم، عکس و پیام نیز برای کاربران فراهم هست.

بر اساس این گزارش، وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات نیز روز یکشنبه در دیدار از غرفه داده ورزی سداد گفت: راه اندازی اپلیکشن «بله» که امکان پرداخت و درخواست پول روی شبکه اجتماعی را فراهم می‌کند، نیاز ضروری مردم است و از آن مثل کارت‌های شتاب استقبال خواهد شد.

محمود واعظی افزود: ازبرنامه‌هایی که وزارت فناوری ارتباطات به جد پیگیر و حامی آن است، راه اندازی شبکه‌های اجتماعی بومی بویژه شبکه‌های پرداخت است؛ زیرا مزایای بسیار زیادی از نظر حریم خصوصی و مسائل اقتصادی برای مردم دارد.

وی با قدردانی از بانک ملی بابت راه‌اندازی این پیام‌رسان، اظهار امیدواری کرد که بانک‌های دیگر نیز ارایه خدمات پرداخت بربستر شبکه اجتماعی را جدی بگیرند. 

در جریان بازید محمود واعظی از گروه داده ورزی سداد در نمایشگاه الکامپ که نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات  و همچنین مدیران عامل شرکت‌های تحت پوشش هلدینگ داده ورزی سداد حضور داشتند «فرامرزخالقی» نایب رییس و مدیرعامل این هلدینگ درباره طراحی شبکه اجتماعی پرداخت، سامانه بام بانک ملی و پروژه‌های نرم افزاری این شرکت در حوزه بانکداری نوین توضیحاتی ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران