پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263785 تاریخ : 1395/10/16-15:27:28
,15,17,
واعظی: دولت بدون توجه به مسائل جناحی، برای رفع مشکلات مردم می کوشد

واعظی: دولت بدون توجه به مسائل جناحی، برای رفع مشکلات مردم می کوشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید، رویکردی فراجناحی دارد و بدون توجه به مسائل جناحی، اهتمام خود را بر پیگیری و رفع مشکلات مردم گذاشته و تلاش می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمود واعظی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر افزود: دولت یازدهم برآمده از رأی و حمایت مردم است و در مدت خدمتگرازی خود، کوشیده بسیاری از مشکلات را برطرف و گام های مهمی برای توسعه کشور بردارد.

وی اظهار داشت: دولت توانسته روابط خوبی با دیگر کشورها برقرار سازد و نظام جمهوری اسلامی را بعنوان نظامی فعال و تاثیرگذار در منطقه مطرح کند.
واعظی با اشاره به توجه دولت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش برای حفط همبستگی در کشور ادامه داد: امروز آرامشی که در کشور می بینیم، در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت که مورد تاکید رهبر انقلاب نیز بوده، بوجود آمده و امنیتی که در کشور ما وجود دارد، در هیچیک از کشورهای منطقه مشاهده نمی شود. 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دشمنانی که ما را متهم به بی ثباتی و بر هم زدن منظقه می کردند، امروز به دنبال آن هستند که با کمک ایران، امنیت و صلح را در منطقه ایجاد کنند و ما در این رابطه باید قدردان مردم، جوانان و نیروهای مسلح کشورمان باشیم.
وی یادآور شد: امروز مقاومتی که در منطقه انجام می شود، الگویی است که از ایران اسلامی گرفته شده و نظام ما، آینه تمام نمایی از اسلام ناب محمدی (ص) است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به زیرساخت های گیلان و منطقه شرق استان گفت: شبکه کابلی چابکسر توسعه یافته و مشکل اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان رودسر برطرف می شود. 
وی با بیان اینکه زیرساخت های مخابراتی گیلان در سال گذشته چهار برابر و پهنای باند آن سه برابر شده، افزود: بدنبال این هستیم که زیرساخت های استان را بیش از پیش تقویت کنیم.
به گفته واعظی، در شهرستان رودسر تاکنون 390 میلیارد ریال در بخش ارتباطات سرمایه گذاری شده و تا پایان دولت یازدهم، 370میلیارد ریال دیگر نیز سرمایه گذاری خواهد شد.

سایت نفت و گاز سردار جنگل و سد پلرود، دو پروژه مهم رودسر
فرماندار رودسر نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت این شهرستان، سایت نفت و گاز سردار جنگل و سد پلرود را دو پروژه مهم رودسر عنوان و اظهار کرد: طرح ارزیابی زیست محیطی سایت نفت و گاز در حال انجام است و بزودی 90 هکتار از اراضی اطراف، به تملک این طرح در می آید.
امیر جانبازی خاطرنشان کرد: برای اجرای سد پلرود تاکنون 131میلیارد تومان هزینه شده و ساخت این سد تا سال آینده به پایان می رسد.
وی ادامه داد: در بخش چای از 45 میلیارد تومان بهای برگ سبز چایکاران در فصل زراعی گذشته، تاکنون حدود 41میلیارد تومان پرداخت شده که معادل 92 درصد است.
اسدالله عباسی نماینده شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: دولت و مجلس برای توسعه کشور، تعامل خوبی دارند و نمایندگان به دولت کمک کرده و کمک خواهند کرد.
وی افزود: تکمیل زیرساخت کابلی چابکسر، از یک سال قبل آغاز شده و تقاضای ما آن است که این کار هرچه زودتر به اتمام برسد تا مردم منطقه بتواند از اینترنت پرسرعت بهره مند شوند .
وی ادامه داد: طرح دیجیتال شهر هوشمند رودسر به عنوان پایلوت، باید هرچه سریعتر اجرا تا بتواند به عنوان یک نمونه مطرح شود.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر امروز (پنجشنبه) نیز در شورای اداری شهرستان شفت واقع در غرب گیلان حضور می یابد.
جلسه رفع موانع تولید و اقتصادی مقاومتی، جلسه صادرات غیرنفتی و نشست با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، از جمله برنامه های فردا (جمعه) واعظی در سفر به این استان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 545
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران