پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 326937 تاریخ : 1396/12/26-11:55:18
,17,10028,
واریز سود سهام عدالت باقی مانده مشمولان تا پایان اسفند

واریز سود سهام عدالت باقی مانده مشمولان تا پایان اسفند

«کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی» در آخرین هفته از سال 1396 منتظر واریز سود سهام عدالت خود مربوط به سال مالی 1395 هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، از بین 20 گروه از مشمولان سهام عدالت تاکنون 19 گروه سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1395 را دریافت کردند. در آخرین مورد  به حساب بانکی روستاییان و عشایری که مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند سود سهام عدالت واریز شد.

اما در میان این 20 گروه کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی هنوز سود خود را دریافت نکرده‌اند که بنا به وعده های رئیس سازمان خصوصی سازی این سازمان سعی می کند سود سهام این افراد هم تا قبل از اتمام سال 1396 پرداخت شود در نتیجه احتمال این وجود دارد که به حساب این گروه تا دوشنبه هفته جاری سود سهام عدالت واریز شود.

به افرادی که از محل سودهای 10 سال گذشته به علاوه آورده نقدی یا تخفیف مجموعا یک میلیون تومان سهام عدالت داشتند بابت سال 1395، 150 هزار تومان سود تخصیص یافت و از طریق شماره شبای بانکی که آن ها به سامانه سهام عدالت اعلام کرده بودند به حسابشان واریز شد.

مشمولان سهام عدالتی که هنوز شماره شبای بانکی خود را اعلام نکرده‌اند هنوز فرصت دارند که این شماره را در سامانه سهام عدالت وارد کنند که پس از راستی آزمایی این شماره شبا، به حسابشان سود سهام عدالت واریز شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران