پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265467 تاریخ : 1395/11/07-08:33:30
,10028,10031,
واریز 820 میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته

واریز 820 میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته

صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از 820 میلیارد ریال به حساب فرهنگیانی که تا دوم مهرماه 95 به بازنشستگی رسیده اند خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، از دوم مهر تا اول آبان ماه امسال  بیش از 8064  نفر از فرهنگیان محترم عضو موسسه بازنشسته شده و سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود ناشی از فعالیت های اقتصادی را دریافت کردند.

این رقم تمام دریافتی فرهنگیان بازنشسته مذکور نیست زیرا سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1395 نیز پس از برگزاری مجمع و تقسیم سود بین اعضا، به حساب این عزیزان واریز و به حساب فرهنگیان عضو منظور می شود. بنابراین لازم است فرهنگیان بازنشسته، حساب بانکی مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان را برای واریز سود در مراحل بعد فعال نگه دارند.

همچنین سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته به حساب های آنها در بانک سرمایه و سهم الشرکه اعضای انصرافی و متوفی به حساب آنها واریز شد. در همین حال فرهنگیان عضو موسسه پس از بازنشستگی، بین 70 تا 90 روز سهم الشرکه خود را دریافت می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران