پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278262 تاریخ : 1396/01/15-10:35:01
,10028,
واردات کالاهای خارجی متوقف شود

واردات کالاهای خارجی متوقف شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص استفاده محصولات خارجی به صورت بی رویه در شهر تهران انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت مهدی چمران در آغاز سیصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: سال 95مسائل خاصی داشتیم که نخستین آن مباحث اقتصادی بود که رهبر انقلاب اشاراتی به مسائل اقتصادی داشتند.

چمران با بیان اینکه سال جدید، اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شد گفت: اینکه شعاری بگوییم و همایش بگذاریم و بنر بزنیم به جایی نمی رسیم اقتصاد مقاومتی باید عملا اجرایی شود و برنامه ریزی ما بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد تا به پیروزی برسیم.
وی افزود: سال گذشته مصوبه ای داشتیم که تا وقتی تولید داخلی است شهرداری و شورا از آن تولیدات استفاده کنند.
چمران خاطر نشان کرد: شهر تهران شهری است که شاید مصارف محصولات خارجی بیش از شهرهای دیگر کشور است و باید در راستای حذف محصولات خارجی در مغازه های بزرگ جلوگیری کنیم.
وی گفت: محصولات غربی در شهر رژه می روند و عده‌ای با استفاده از آن محصولات می خواهند بزرگی خود را نشان دهند که این موضوع بد است.
چمران افزود: باید کیفیت تولیدات داخلی نیز افزایش یابد تا مردم به استفاده از تولیدات داخلی گرایش پیدا کنند.
رئیس شورا یاد آور شد: باید این اتفاق بی افتد تا اشتغالزایی افزایش یابد و برای دانشجویان بیکار، شغل مناسب ایجاد شود.
وی گفت: واردات کالاهای خارجی که در داخل تولید می شود باید متوقف شود و شهرداری و شورا در حمایت از تولیدات داخلی باید کوشا باشند.
چمران با اشاره به اینکه بعضی از مسلمانان در زیر ضربات کشنده آل سعود و داعشی ها هستند افزود: دعا می کنیم امسال سال آزادی و موفقیت آنها باشد.

وی به بازدید خود به همراه چند نفر از اعضای شورای شهر از سنگ فرش شدن خیابان هایی که موجب ترافیک شده بود اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده سنگ فرش شدن این خیابان ها متوقف شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران