پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267984 تاریخ : 1395/12/22-16:10:23
,15,
هیچ نرم‌افزاری جایگزین تلگرام نمی‌شود/شبکه

هیچ نرم‌افزاری جایگزین تلگرام نمی‌شود/شبکه "توانا" در حال اجراست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است، نرم‌افزار سروش جایگزین تلگرام در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی شود، گفت: هیچ نرم‌افزاری جایگزین تلگرام نمی‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمود واعظی اظهار کرد: هرکدام از این نرم‌افزارها مشتری خاص خودش را دارد، هم‌اینک عده‌ای در حال استفاده نرم‌افزار سروش هستند،  همچنان که عده‌ای دیگر نیز از بیسفون و لاین و واتس اپ و... بهره می‌برند.

وی درباره وضعیت فعالیت یا فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در ایام انتخابات آتی عنوان کرد: شبکه‌های اجتماعی نقش افزایش اطلاع رسانی به مردم را دارند تا بدانند که برنامه هرکدام از کاندیداها چیست.

واعظی تاکید کرد: تا جایی که شبکه‌های اجتماعی در کارشان تخلفی صورت نگیرد، فعالیت آن‌ها ادامه پیدا می‌کند و قوه قضاییه، وزارت کشور، شورای نگهبان و شورای عالی فضای مجازی برای تبلیغات انتخابات دارای چارچوبی مشخص هستند و همه موظفند این چارچوب را رعایت کنند و تا زمانی که چارچوب و مقررات کشور از سوی شبکه‌های اجتماعی رعایت شود، چرا باید فیلترینگ شبکه‌های مجازی اعمال شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه درباره بومی‌سازی و به‌روز بودن تجهیزات مخابراتی تصریح کرد: در وزارت ارتباطات، تلاش زیادی صورت گرفت تا از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بومی سازی صورت پذیرد، هم اینک شبکه "توانا" را با تجهیزات داخلی که طرحی بزرگ با 140 میلیارد تومان هزینه و سرمایه‌گذاری است را اجرا می‌کنیم و همه تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن ایرانی و داخلی است.

وی با بیان اینکه همه کابل‌هایی که در شبکه مخابراتی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و حدود 20 هزار کیلومتر کابل و ساخت داخل است، عنوان کرد: قوت ما در نرم‌افزار و برنامه نویسی است و در حال حاضر جوانان ما در این خصوص، فعالیت‌های بزرگی را به انجام می‌رسانند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران