پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309675 تاریخ : 1396/09/05-20:27:50
,6,
هیچ ابهامی در قرارداد رنو وجود ندارد

رئیس هئیت عامل ایدرو در افتتاحیه دومین نمایشگاه خودروی تهران:

هیچ ابهامی در قرارداد رنو وجود ندارد

دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران با حضور رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در محل مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ایدرونیوز ، منصور معظمی پس از افتتاح و بازدید از غرفه های این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت : صنعت خودرو ، صنعت استراتژیکی است که مردم جامعه با آن درگیر هستند و جزء لاینفک زندگی امروزه آنهاست. بنا بر آخرین آمار حدود 19میلیون دستگاه خودرو در حال حاضر در کشور در حال تردد است و این ازلحاظی مثبت و از لحاطی منفی است .

معظمی افزود : باتوجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی مردم به ناچار از خودرو شخصی استفاده می کنند و این برای تولید کننده خوب است به لحاظ بحث شهری این خیلی علامت خوبی نیست وما باید به سمت توسعه حمل و نقل عمومی حرکت کنیم.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به آثار مثبت برپایی این نمایشگاه گفت : برپایی چنین نمایشگاهی منجر به ارائه آخرین دستاوردها و نو اوریها و همچنین رقابت در بخش کیفیت و خدمات به مشتریان می شود .

منصور معظمی تاکید کرد : وزارت صمت به شدت به بحث کیفیت توجه دارد و نسبت به گذشته سختگیری بیشتری را انجام میدهد و این موضوع یکی از تاکیدات وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت است .

رئیس هیات عامل ایدرو تاکید کرد : برای رسیدن به محصولات صادرات گرا و رقابت گرا باید به مقوله کیفیت بیش ار پیش بپردازیم ، به همین دلیل در تمام قراردادهای بسته شده بحث صاردات کنجانده شده و تولید بر اساس استاندارد بازار جهانی است .

وی افزود : اگر خود را باور کنیم ما هم می توانیم صادرات کنیم.

معظمی با بیان اینکه صنعت قطعه سازی جز لاینفک صنعت خودروسازی است و باید باهم رشد کنند ، خاطر نشان کرد : سرمایه گداری در صنعت قطعه سازی کم شده و هنور به لحاط تکنولوزی و سرمایه انسانی جای زیادی برای کار وجود دارد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش درباره قرارداد رنو تاکید کرد : هیچگونه ابهامی در قرارداد رنو وجود ندارد و این قرارداد طبق روال پیش می رود .

به گفته معظمی، تمام تضامین لازم از خودروسازان خارجی برای همکاری با ایران مطابق با قراردادهای منعقد شده اخذ شده است.

دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برقرار است . در این نمایشگاه 48 شرکت داخلی و خارجی از 16 کشور جهان حضور دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران