پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309423 تاریخ : 1396/09/04-14:11:50
,17,10031,
هوش تجاری دانش عمیق اطلاعات اداری به شیوه نوین به ظهور می رساند

هوش تجاری دانش عمیق اطلاعات اداری به شیوه نوین به ظهور می رساند

هوش تجاری دانشی عمیق نسبت به عوامل محیط اقتصادی و فرایندهای سازمانی با هدایت بستر فرهنگی موثر می تواند در جهت هم گرایی اورکانیکی به عمل آورد .

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر نیما فرجیان معاون پژوهشی دانشگاه ایوان کی در اولین کنفرانس کاربردی سازی هوش تجاری که در تاریخ 2 آذر در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد در خصوص تاسیس دانشگاه ایوان کی گفت: دانشگاه ایوان کی در سال 1383 با اخذ مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری ، در 55 کیومتری تهران می باشد که توانسته در سال 1394 با بررسی امکانات و کیفیت علمی دانشگاه با موافقت اصولی و قطعی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از موسسه به دانشگاه ارتقا پیدا کند.

 

دکتر فرجیان

 

وی در ادامه در مورد رشته های تحصیلی این دانشگاه  تصریح کرد: دانشگاه ایوان کی داری 79 رشته تحصیلی می باشد که از این تعداد رشته یک رشته در مقطع دکترا، 18 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 39 رشته در مقطع  کارشناسی و 22 رشته در مقطع کاردانی ارائه شده است.

فرجیان در کنفرانس یک روز هوش تجاری در مورد کاربرد هوش تجاری در اتوماسیون اداری عنوان کرد: همواره جهان به سوی یکپارچه شدن می باشد و هوش تجاری با کاربرد ذخیره داده های زیاد که در خود دارد می تواند اطلاعات اداری را با دقت بالا در خود جای دهد.

معاون پژوهشی دانشگاه ایوان کی در ادامه افزود: هوش تجاری با عنوان یک علم روز می تواند کاربرد خیلی فراوانی در روند کار بیمه و بانک ها نیز داشته باشد ‌و روند کارهای اداری با سهولت بیشتری به سوی اهداف بلند مدت پیش رود.

دکتر محمد مراد بیات در ادامه جلسه در خصوص هوش تجاری و جایگاه آن در زمان در کشور گفت: هوش تجاری توانسته جایگاه خود را پیدا کند ولی هنوز جای کار زیادی دارد که بتواند با روند مطلوب تری در جهت پیشبرد چشم انداز بلند مدت، گام های موثری در این راستا برداشته شود.

دکتر محمدمراد بیات

وی در مورد حضور دانشجویان در این صنعت عنوان کرد: دانشجویان در حال حاضر نتوانسته اند جایگاه اصلی خود را در این صنعت پیدا کنند چون به طور کامل در جامعه کنونی ما این صنعت شناخته شده نیست و بخش عمده کارهای اداری به شیوه سنتی پیش می رود که دیگر نمی تواند کاربرد داشته باشد و هوش تجاری قطعا باید جایگزینی مناسب در این زمینه باشد.

مدیر عامل فابا تاکید کرد: بهره بردن از فرصت های جدید و اعمال یک استراتژی اثر بخش می تواند مزیت بازار رقابتی و پایداری بلند مدت به ارمغان بیاورد.

دکتر محمد رضا بهرنگی از چهره های ماندگار در این کنفراس یک روزه با بیان این که هوش تجاری می تواند فرآیند پاسخ را تسهیل و تسریع نماید افزود: هوش تجاری به عنوان یک محصول نوظهور نتیجه تحلیل عمق داده ها را بهبود بخشیده است .

 پروفسور بهرنگی

وی ادامه داد: هوش تجاری با منبع داده ها ، راه حل هایی در جهت کاهش هزینه ها و آشکار کردن فرصت های شغلی جدید ، توانسته است به طیف وسیعی از شرکت ها کمک شایانی داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران