پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267174 تاریخ : 1395/12/03-16:11:09
,17,10028,
هوا برای گروه های حساس در دو روز آینده ناسالم است

هوا برای گروه های حساس در دو روز آینده ناسالم است

آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد، طی دو روز آینده به علت جوی پایدار در اغلب مناطق کشور، در شهرهای صنعتی و پر جمعیت شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  سازمان هواشناسی، دمای هوا در سه روز آینده ( چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) در اکثر مناطق کشور بطور نسبی افزایش خواهد یافت و امروز شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج است.

براساس پیش بینی سازمان یاد شده از اوایل وقت روز پنجشنبه این هفته سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور می شود و در این روز در بخش هایی از جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق و پاره ای از نقاط مرکز کشور فعالیت خواهد داشت.
 روز جمعه گستره بارش ها در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور مورد انتظار است و شنبه آینده دامنه فعالیت آن محدود به جنوب شرق کشور و استان هرمزگان خواهد شد و بتدریج از اواخر روز یکشنبه آینده از جنوب شرق کشور خارج خواهد شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: پیامد این سامانه وقوع رگبار، رعد و برق، وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف دور از انتظار نیست و پنجشنبه در پاره ای مناطق نوار جنوبی کشور در بعضی ساعات احتمال گرد وخاک نیز وجود دارد.
به گزارش ایرنا بر اساس معیار سطح اهمیت بهداشتی، شاخص کیفیت هوا برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامتی افراد است که به ترتیب از صفر تا 50 در شرایط پاک (سبز)، 51 تا 100 در شرایط سالم (زرد) (حدمجاز استاندارد یا حد سلامت)، 101 تا 150 در شرایط ناسالم برای گروه حساس (نارنجی)، 151 تا 200 در شرایط ناسالم (قرمز)، 201 تا 300 در شرایط بسیار ناسالم (بنفش) و 301 تا 500 در شرایط خطرناک (ارغوانی) تعیین شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران