پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 212096 تاریخ : 1395/04/26-09:00:54
,10027,
همگرایی و همفکری برای پیشبرد اهداف صنعت بیمه ضروری است

رئیس کل بیمه مرکزی در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان

همگرایی و همفکری برای پیشبرد اهداف صنعت بیمه ضروری است

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در یک نشست صمیمی با کارکنان و مدیران این سازمان در جریان فعالیت ها، مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت و به سوالات متعدد آنها پاسخ داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، طرح مسایل و دیدگاه های مختلفِ همراه با نقد همکاران بیمه مرکزی در یک فضای صمیمی و پاسخ های صریح و سازنده رئیس کل، فضای با نشاطی را در جلسه ایجاد کرد.

در این جلسه دکتر همتی ضرورت تقویت سرمایه اجتماعی مجموعه بیمه مرکزی و صنعت بیمه را حیاتی دانست و تک تک همکاران را به همگرایی و همفکری جهت پیشبرد اهداف صنعت بیمه فرا خواند.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به پتانسیل بالای نیروی انسانی بیمه مرکزی و ضرورت ایفای نقش تعیین کننده آن در هدایت و تنظیم بازار بیمه، از همکاران خواست تلاش خود را مضاعف ساخته و رسالت خود را بنحو احسن ایفا نمایند.
دکتر همتی در این جلسه ابراز امیدواری کرد مسائل و مشکلات مطرح شده توسط همکاران، بتدریج با هم فکری و تعامل تمامی کارکنان و مدیریت سازمان بنحو مطلوب راهبری و مرتفع گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 352
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران