پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307330 تاریخ : 1396/08/03-12:27:59
,3,
همگام با دنیا در حال ورود به حوزه های الکترونیکی

همگام با دنیا در حال ورود به حوزه های الکترونیکی

جوادی مدیر عامل موسسه ملل: موسسه ملل از نادر بانک هایی است که قبل از هر بانکی الکترونیکی شد و از ما بقی بانک ها سبقه جلوتری دارد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، آقای جوادی مدیر عامل موسسه ملل در اولین روز برگزاری سومین نمایشگاه تراکنش ایران درباره الکترونیکی شدن فرایندهای بانکی در موسسه ملل گفت: موسسه ملل 30 سال است که کار بانکی انجام میدهد ، امروزه به دلیل مشکلات فراوان سفرهای شهری و مبادلات سریع در کل دنیا چه بخواهیم و چه نخواهیم باید در حوزه های الکترونیکی ورود کنیم ؛ خوشبختانه موسسه ملل از نادر بانک هایی است که قبل از هر بانکی الکترونیکی شد و از ما بقی بانک ها سبقه جلوتری دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با عظمی جدی تمام تلاش خود را انجام میدهیم که همه محصولات موسسه ملل را روی وب ارائه کرده و برای صرفه جویی در هزینه و وقت هم وطنانمان کمک میکنیم که بتوانند از طریق بانکداری الکترونیک نیازهایشان را برطرف کنند و به خواسته هایشان برسند.

حجت الاسلام جوادی گفت: برای رسیدن به این مهم سرمایه گذاری جدی انجام داده ایم و غریب به 160 نفر فعالیت میکنند تا بتوانیم به سرعت به استانداردهای جهانی برسیم و انشالله بتوانیم تا اواسط سال آینده خبرهای خوشی را به هم وطنانمان بدهیم.

وی در پایان عنوان کرد: از مردم خوبمان مخصوصا افرادی که مرتبط با این حوزه هستند خواهش میکنیم که از این نمایشگاه بازدید کرده و بیش از این از آن بهره ببرند.

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران