پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315768 تاریخ : 1396/11/30-14:01:05
,17,10028,
همه نیروها برای یافتن هواپیما بسیج شده اند

آخوندی:

همه نیروها برای یافتن هواپیما بسیج شده اند

وزیر راه و شهرسازی گفت: کل منطقه سقوط هواپیما، به سه بخش تقسیم شده که پهبادها و هلی کوپترها همه قسمت ها از طرف سمیرم در اصفهان به سمت یاسوج تا ارتفاع 10 هزارپا را بطور کامل بررسی کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس آخوندی افزود: جاهایی که احتمال سقوط هواپیما داشت و مسیرهای جایگزین که احتمال نشستن هواپیما بود عکس گرفته شده تا کارشناسان بتوانند اطلاعات بیشتری بدست بیاورند، اما هنوز در این عکس ها چیزی مشاهده نشده است.

وی گفت: از سمت قله به سمت یاسوج را نیز بررسی کردیم، البته در کنار گروه های پرواز هوایی ، گروه های زمینی مانند کوهنوردهایی که به قله اورست و سایر قله ها صعود کرده بودند دعوت به همکاری شدند که همه استقبال کردند و بر این اساس، گروههای امدادی هلال احمر، و گروههای محلی که منطقه را می شناسند همه در یک ستاد عملیاتی بسیج شدند .

آخوندی افزود: این گروههای شناسایی مناطقی را که مطمئن می شوند هواپیما در آن سقوط نکرده حذف می کنند و به تدریج جاهایی که گروههای زمینی می توانند تمرکز بیشتری داشته باشند را برای شناسایی بررسی می کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: همه گروه ها از ارتش، بسیج، سپاه ، هلال احمر ، گروه های امدادی مردمی و کوهنوردان کشور بسیج شدند و از تمام سیستم های ماهواره ای نیز برای دریافت اطلاعات استفاده می کنیم.

وی افزود: من نیز با هلیکوپتر شخصاً از منطقه بازدید می کنم و امیدوارم بتوانیم اطلاعات بیشتری را در اختیار مردم قرار بدهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران