پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388745 تاریخ : 1397/07/18-16:52:40
,11,
همه مدیران برای امنیت ریلی با پلیس راه‌آهن همکاری کنند

مدیر عامل راه‌آهن در صبحگاه مشترک پلیس‌ و بسیج:

همه مدیران برای امنیت ریلی با پلیس راه‌آهن همکاری کنند

هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک پلیس راه‌آهن و بسیج، امروز چهارشنبه 18 تیر با حضور مدیرعامل راه‌آهن، جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا، فرمانده پلیس راه‌آهن کشور و فرمانده بسیج راه‌آهن در مرکز فرماندهی پلیس راه‌آهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم سعید محمد زاده مدیرعامل راه‌آهن گفت: توسعه حمل‌ونقل ریلی موجب توسعه اقتصاد کشور است و توسعه پایدار را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه راه‌آهن در گروی امنیت پایدار در کشور است، افزود: باید در کنار پلیس راه‌آهن تلاش کنیم که امنیت ریلی هر روز بیش‌از پیش باشد.
مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به احادیثی از ائمه و معصومین، اظهار داشت: هر کس دو روز زندگی‌اش مانند هم باشد مغبون است و هر کس فردایش بدتر از امروز باشد محروم است.
وی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی، اضافه کرد: تأمین امنیت، عدالت و رفاه در زندگی مردم کشور ضروری است و این شهدا با تقدیم خون خود امنیت را برای کشور به یادگار گذاشتند.
محمد زاده با تأکید بر اهمیت حق‌الناس، گفت: انجام‌وظیفه حق‌الناسی است که از سوی مردم بر گردن ماست و ما باید در انجام وظایف خود نزد خدا، مردم و پرچم به‌عنوان نماد کشور، سرافراز باشیم.
وی با تأکید بر اینکه زمانی که امنیت در کشور برقرار باشد، کشور رو به توسعه و پیشرفت است، افزود: همه مدیران در راه‌آهن باید در کنار پلیس راه‌آهن به توسعه امنیت ریلی کمک کنند و امنیت ریلی هر روز بیشتر از روز گذشته باشد.
وی گام نهادن در راستای تأمین امنیت را با اهمیت خواند و تأکید کرد: قدم برداشتن در این راه همت و مراقبت می‌خواهد. باید هر روز دستانمان را محکم‌تر از دیروز در دستان نیروی انتظامی قرار دهیم و در جهت توسعه کشور بکوشیم.

خدمت خاموش، گمنام و مهم
حشمت‌الله ملکی فرمانده نیروی انتظامی راه‌آهن هم در این مراسم با ادای احترام به خانواده شهدا گفت : خدمت گذاران در پلیس راه‌آهن افرادی خاموش، بی‌ادعا و گمنام هستند اما کار بسیار مهمی را بر عهده‌ دارند.
وی افزود: نیروی انتظامی به‌موجب قانون و وظیفه، عهده‌دار برقراری نظم و قانون در تمام نقاط کشور است و از دورترین تا نزدیک‌ترین نقطه به مرکز سیاسی کشور را تحت نظارت و پوشش خود دارد.
ملکی با اشاره به اینکه قانون وظیفه سنگینی را بر عهده نیروی انتظامی نهاده است، اضافه کرد: همه بخش‌های نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در کشور سهیم هستند.
وی گفت: پلیس راه‌آهن بنا بر شرح وظایف قانونی خود، حراست از تمام ساختمانها، ابنیه، خطوط و ادوات ریلی، کالا و بار و امنیت مسافران را بر عهده دارد. 
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور با یادآوری اهمیت خدمت پلیس در راه‌آهن تأکید کرد: باید تلاش کنیم بیش‌از حد توان، امکانات و مقدورات، با مجاهدت و روحیه خودباوری در انجام وظایف قانونی خود قدم برداریم.
وی با بیان اینکه همه ما در این میدان، ادعای خدمت به مقدسات و پرچم ایران را داریم گفت: باید تا سرحد جان در انجام‌وظیفه تلاش کنیم.

تأکید بر اهداف ناجا
همچنین سردار حمید عطایی جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: همه باید تلاش کنیم تا بهترین شکل امنیت را برای حرکت قطار انقلاب فراهم کنیم و تأمین امنیت و توسعه راه‌آهن نیز در همین راستا قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه در هفته ناجا، در دو محور اهداف درون‌سازمانی و برون‌سازمانی برنامه‌ها و وظایف ناجا را بررسی می‌کنیم، افزود: در بخش درون‌سازمانی، برنامه‌های همکاران، وظایف و نحوه خدمت‌رسانی در ناجا را برای افزایش خدمات‌رسانی و عملکرد مضاعف، مورد کنکاش قرار می‌دهیم و در بخش برون‌سازمانی نیز همین اهداف را برای خدمت‌رسانی به مردم و تأمین امنیت در جامعه در نظر داریم.
وی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت در همه حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی اثرگذار است، اضافه کرد: باید در تأمین امنیت کشور گام‌های گسترده و مطمئنی برداریم.
گفتنی در این مراسم، واحدهای سربازان ستاد، خواهران، کارمندان، پلیس راه‌آهن، ستاد پلیس راه‌آهن، بسیج، یگان وحدت و دژبان ناجا و نوپوی یگان ویژه از مقابل جایگاه رژه رفتند.

همچنین مانور رهایی گروگان یگان ویژه ناجا با حضور تیم اسنایپر و تیراندازی با سلاح انجام و در این مراسم لوح خدمت به تعدادی کارکنان راه‌آهن اهدا و از خدمات آن‌ها قدردانی شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران