پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315758 تاریخ : 1396/11/30-19:28:12
,6,
همه قراردادهای در زمینه خودرو در حال اجراست

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛

همه قراردادهای در زمینه خودرو در حال اجراست

معاون وزیر صنعت، با بیان اینکه همه قراردادهای پسابرجامی در زمینه خودرو در حال اجرا است، گفت: قرارداد پژو با ایران خودرو در حال اجرا بوده و در حال حاضر مشتریان از محصولات آن استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، منصور معظمی گفت: تعداد تولید خودروهای پژو 2008 تا کنون 1500 دستگاه بوده است و خط تولید این خودرو متوقف نیست.

وی در عین حال از تاخیر دو ماهه در عرضه پیش فروش این خودروها خبر داده و گفت: در حال حاضر خودروهای قرارداد آذر به متقاضیان عرضه می شود.

معظمی درباره قرارداد سیتروئین و سایپا نیز گفت: کار اجرایی آن قرارداد شروع شده و در 3 ماهه دوم سال آینده وارد مدار تولید و بازار می شود. قراردادهای فولکس واگن با ماموت و هیوندای با کرمان خودرو نیز در جریان است.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی در خصوص آخرین وضعیت قرارداد رنو و ایدرو نیز می گوید: در حال تغییر و تحولات هستیم. رنو برای اجرای تعهدات خود در این قراداد آماده بوده است، اما ایران به دلیل برخی مشکلات نتوانست به تعهدات خود عمل کند و خوشبختانه با دستور اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت این کار انجام شده است و در حال تشکیل شرکت هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران