پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279187 تاریخ : 1396/02/09-15:47:44
,1,22,
همه باید برای اجرای بانکداری بدون ربا همگام شوند

همه باید برای اجرای بانکداری بدون ربا همگام شوند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان خوزستان گفت: حوزه های علمیه و متخصصان اقتصادی باید با هم کمک کنند تا قانون بانکداری اسلامی به نحو احسن اجرا شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان ، آیت الله شفیعی_ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری_ در این دیدار با اشاره به نظریات شهید صدر در خصوص بانکداری اسلامی اظهار کرد: شهید صدر سیستم اقتصادی را به دو بخش غرب و شرق تقسیم می کند و معتقد است کشورهای کوچک به یکی از این دو سیستم وابسته هستند لذا کشورهای وابسته نمی توانند اقتصاد مستقلی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: قانون بانکداری بدون ربا که پس از انقلاب اسلامی ایران به تصویب رسید چنانچه به صورت کامل و دقیق اجرایی شود می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را در شبکه پولی و بانکی کشور را برطرف نموده و دغدغه های متدینین و علما را در این حوزه مرتفع سازد.

آیت الله شفیعی خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه و متخصصان اقتصادی باید کمک کنند تا قانون بانکداری بدون ربا به نحو احسن اجرا شود و اقتصاد اسلامی در کشور حاکم گردد تا تمامی معاملات با علم و آگاهی و به صورت شرعی انجام شود که البته این مسئله نیاز به زمان دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در پایان از اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه استقرار بانکداری بدون ربا و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی تقدیر نمود و ابراز امیدوار کرد تا با تلاش و هم افزایی تمامی دست اندرکاران شبکه بانکی، شاهد اجرای کامل بانکداری بدون ربا در کشور باشیم.

در ادامه، مسعود حاتم وند_ رئیس اداره امور شعب استان خوزستان_ نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک، اظهار داشت: بانک  مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی همواره تلاش داشته با تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سهم خود در اعتلای نظام اقتصادی کشور نقش آفرین باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 527
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران