پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281496 تاریخ : 1396/04/21-16:06:59
,1,
همه باید با پاسخگوئی صحیح و منطقی در خدمت مشتریان باشیم

همه باید با پاسخگوئی صحیح و منطقی در خدمت مشتریان باشیم

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاونین پشتیبانی و مهندسی، امور مناطق و مدیر کل بازرسی و حسابرسی از شعب استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی، سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک - ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این استان اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد با برخورداری از سرمایه انسانی ارزشی، متعهد و وفادار با توکل بر خداوند متعال توانسته است پله های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری با موفقیت طی کند.

 مدیر عامل بانک ادامه داد: امروز رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار یکی از اولویت های اصلی کشور است از اینرو بانک مهر اقتصاد در صدد است تا با طراحی محصولات متناسب با نیاز جامعه و ارائه تسهیلات به تولید کنندگان و صنعتگران در رشد و شکوفائی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی سهیم باشد.

ایمانی افزود: خدمت کردن به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان افتخاری بزرگ است همه باید با رعایت اصول مشتری مداری و پاسخگوئی صحیح و منطقی با سعه صدر در خدمت مشتریان محترم باشند و  برای دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی بر اجرای بانکداری اسلامی، توسعه سهم بازار و مصرف بهینه منابع تاکید کرد و گفت: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان موضوع مهمی است که مسئولیت آن بر عهده تمامی همکاران می باشد، چرا که کارکنان هر استان با شناختی که از موقعیت های مختلف محل زندگی خود دارند، بهتر می توانند زمینه جذب و نگهداشت مشتریان را فراهم نمایند.

ایمانی اظهار داشت: با توجه به گستردگی فعالیت بنگاه های مختلف اقتصادی چنانچه بانکی نتواند راهبردهای خاصی را در رقابت با دیگران تدوین و به صورت حساب شده آن را اجرایی کند قطعا به مرور زمان سهمش را در منابع، مصارف و بهره‌وری از دست می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت تلاش مستمر کارکنان بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امیدواریم همکاران با خدمت رسانی هدفمند در حوزه فعالیت های مربوطه بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب را در تقویت تولید داخلی و رونق کسب و کار محقق کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران