پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279877 تاریخ : 1396/03/01-11:52:38
,15,
همراه اول نام برخی خدمات درج شده در قبض های مشترکان را تغییر می دهد

همراه اول نام برخی خدمات درج شده در قبض های مشترکان را تغییر می دهد

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد:همراه اول برای شفاف سازی، تغییراتی در نام برخی ردیف های صورتحساب تلفن همراه دائمی مشترکان خود ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتوراول همراه کشور با توجه به درخواست تعدادی از مشترکان در باره آگاهی نداشتن از محتوای برخی ردیف های قبض های تلفن همراه، اقدام به تغییراتی در صورتحساب مشترکان کرد.

بر این اساس، ردیف «سایرهزینه ها» که مربوط به خدماتی مانند تغییر نام، تغییر و اصلاح آدرس، قطع، وصل و.. می شد، به «کارمزد خدمات» تغییر نام پیدا کرد. 
ردیف جدیدی به نام «خدمات الکترونیک دولت» برای استفاده از سامانه های دولتی مانند راهنمایی و رانندگی، شهرداری، ثبت احوال و.. اضافه شده است.
مبلغ های این ردیف، پیش از این به طور کلی درردیف «خدمات مبتنی برمحتوا» محاسبه می شد، با افزودن این ردیف، مبلغ هابه صورت تفکیک شده و مجزا نمایش داده می شوند و بیانگر سرویس هایی هستند که از سامانه های دولتی به درخواست مشترک دریافت می شود.
علاوه بر این، برخی از موارد محاسباتی ردیف «خدمات مبتنی برمحتوا» که ماهیت عام المنفعه دارند، مانند کمک به ساخت «عتبات عالیات»، نیز از این ردیف جدا و به ردیف «کمک های مردمی» منتقل شده است. 
تغییر های مذکور از دوره منتهی به 1/3/96 اجرایی می شود و در جزئیات قبض چاپی و الکترونیکی اردیبهشت ماه قابل مشاهده است.
صورتحساب هایی که بصورت چاپی و یا الکترونیکی به صورت دوماهه ارائه می شود، دو ستون مجزای ماهیانه جهت درج مبلغ دارد و مبلغ هاهر ماه به صورت جداگانه ذکر می شود.
علاوه بر سرویس های قبلی ارائه شده از سامانه پیامکی 990009، مشترکان از این پس می توانند با ارسال پیامکی حرف کی(K) جزئیات سرویس های خدمات مبتنی بر محتوا و حرف سی( C )جزئیات ردیف کارمزد خدمات (سایر هزینه های سابق) را دریافت کنند.
همراه اولی ها با ارسال حرف اچ( H )به این سرشماره پیامکی می توانند از سایر سرویس ها مانند قبض پایان دوره، قبض میان دوره نیز اطلاع پیدا کنند.
 تعداد مشترکان همراه اول با 9.3 میلیون مشترک جدیدی که در سال 95 جذب کرد، به 86.3 میلیون سیمکارت واگذار شده رسیده است.
ضریب نفوذ این اپراتوردر یکسال گذشته از 80.2 درصد به 84.2 درصد رسید و علاوه براین همراه اول در سال 95 سهم بازار خود را دو درصد و با احتساب مشترکان سایر اپراتورها که با رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می کنند و مشترکین GSM روستایی، حدود 3 درصد افزایش داده و به 60 درصد کل بازار رسانده است.
همراه اول، به عنوان نخستین اپراتور ارائه دهنده نسل 4.5 تلفن همراه در کشور، در سال 95 در حدود 17500 سایت و در مجموع بیش از 25 هزار سایت نسل 3 ،4 و 4.5 در 1722 شهر و دهستان راه اندازی کرده است، همچنین با رشد 20 برابری مشترکان نسل 4 و 4.5 در سال 95 و نوسازی شبکه نسل 2 همراه اول، هم اکنون بزرگترین و گسترده ترین شبکه اینترنت همراه کشور در اختیار این اپراتور است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران