پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264273 تاریخ : 1395/10/22-09:56:29
,3,
همایش مدیران و معاونین موسسه اعتباری ثامن برگزار شد

همایش مدیران و معاونین موسسه اعتباری ثامن برگزار شد

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن در همایش مدیران ثامن گفت: باید با استفاده از توان پرسنل نرخ مطالبات غیرجاری را تک رقمی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن،  محمدابراهیم پورزرندی با تشریح این مطلب که موسسه در شرایطی قرار دارد که نیاز به تلاش و همتی بیشتر دارد، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی به گونه ای باشد که بتوان از مسیر پیش روی عبور کرده و به هدف اولیه که اخذ مجوز بانک مرکزی و تبدیل به موسسه است، برسیم و برای گام های بعدی و بزرگتر از امروز برنامه ریزی کرد.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با تاکید بر اینکه مجموعه ستاد و مدیران تمام تلاش خود را برای پشتیبانی صف به کار باید می بندد افزود: باید همزمان با افزایش کیفیت خدمات باید به سرعت ارائه خدمات توجه شود.

وی به تغییرات مدیران استانها اشاره داشت و گفت: بنده در کمیته انتصابات هیچ نقشی نداشته ام و این کمیته به صورت مستقل و با استقلال کامل و بر مبنای کارشناسی و با توجه به اصول حاکمیت شرکتی انتخاب های خود را انجام داده است و برای هیچ فردی در این کمیته و مرحله از فعالیت ها و تغییرات صورت گرفته توصیه نداشتم به کار کمیته انتصابات و کار کارشناسی آنان در ارزیابی و معرفی مدیران اعتقاد دارم.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن به اولویت های معرفی مدیران جدید هم اشاره داشت و تصریح کرد: در معرفی مدیران جدید در موسسه اولویت بر این اساس بود که از همکاران خود موسسه استفاده شود که اگر در این بین شرایط مهیا نبود از همکاران شبکه بانکی در بیرون از موسسه هم دعوت به همکاری شود.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن خطاب به مدیران استانها گفت: با همکاران شعب و روسای شعب به طور مستمر ارتباط داشته باشید و جلساتی را برای ارتباط بیشتر داشته باشید و در عین حال بازدیدهای دوره ای هم در دستور کار قرار گیرد همچنین با شرح وظایف جدید که به زودی ابلاغ می شود اختیارات مدیران استانها افزایش می یابد.

به گفته وی با ساختار جدید بستری مناسب برای فعالیت های موسسه به حساب می آید که انتظار می رود با این شرایط بتوان رشد و تعالی موسسه شتاب بیشتری بگیرد.

این مقام مسئول اشاره به آمارهای نقدینگی بازار پول داشت و افزود: وضعیت نقدینگی باید مدیریت شده و به سمت و سویی هدایت شود که بتوان از آن بالاترین میزان بهره وری و استفاده را داشت.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن به سپرده نزد بانک مرکزی برای اخذ مجوز اشاره داشت و عنوان کرد: به زودی باقی این سپرده هم واریز می شود و مراحل نهایی اخذ مجوز هم به اتمام می رسد.

پورزرندی اعتماد را شرط اصلی یک موسسه دانست و یادآور شد: میزان شفافیت و شفاف سازی را باید به گونه ای باید که مردم و مشتریان به مجموعه اعتماد داشته باشند.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن به شورای راهبردی موسسه اشاره داشت: محورهای این شورا آینده مجموعه را بررسی و ترسیم میکند.

وی با تاکید بر اینکه بایستی بانکداری الکترونیکی را با شتاب بیشتری پیش برد افزود: در حوزه فناوری اطلاعات رشد خوبی را موسسه داشته است و در این بین آموزش به همکاران و مشتریان را نباید از یاد برد و باید برای آن برنامه ریزی دقیق و منظمی را داشت.

پورزرندی به طبقه بندی مشاغل و فعالیت های معاونت طرح و برنامه هم اشاره داشت و اظهار داشت: برای رشد همکاران برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: مدیران باید تلاشی مضاعف را داشته تا به جایگاه واقعی خود در شبکه بانکی است برسیم.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن هم در این همایش به مولفه های تاثیرگذار در موفقیت مدیران پرداخت و تشریح این مولفه ها گفت: تمامی مولفه هایی که نام برده می شود تنها در شرایطی است که بتوان احساس امنیت  در کارکنان را فراهم کرد که این امر را باید با تلاش در کار توسط مدیران و توجه به فراهم شدن  محیط آرام و بروز رفتار باثبات و ترغیب آن ها به نظر دادن فراهم می شود.

محمود مردانی با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت کارکنان و روحیه مشارکتی از مواردی است که باید در فعالیت های مدیران مد نظر قرار گیرد اظهار داشت: شناخت خوب و مطلوب دیدگاه و تواناییهای کارکنان باید بخوبی بررسی شود.

وی افزود: از کارکنان بخواهیم به چشم انداز و ارزش های موسسه توجه جدی داشته باشند و در کانون فعالیت خویش قرار دهند.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با بیان این مطلب که ایجاد محیط دوستانه و ارزشی برای تولید فکر و راه حل توسط کارکنان را باید نهادینه کرد گفت: ایجاد محیط چالشی برای تفکر سازمانی و به چالش کشیدن و نقد هم نباید مورد غفلت واقع شود.

وی در خصوص ارتباط با همکاران و اطلاع رسانی در بین همکاران موسسه خاطر نشان شد: باید تلاش شود اخبار دقیق، کامل ، صریح و صادقانه به کارمند منتقل شود و این یکی از مولفه های یک مدیر است.

معاون امور شعب موسسه اعتباری ثامن هم در این همایش ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط در سخنان خود توصیه ها و انتظارات از مدیران را بیان کرد و گفت: بازرسی از شعب را در دستور کار قرار داده و ضمن اینکه این بازرسی ها انجام می شود دقیق گزارش ها تهیه شده تا بتوان نتایج خوبی را از آن داشت.

عبدالکریم قوامی فر خطاب به مدیران جدید معرفی شده اظهار داشت: شما به سازمانی دعوت شده اید که مهارت، صداقت، اخلاق، سلوک و دانایی در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی اضافه کرد: در سیستم بانکی، نظم جایگاه نخست را دارد و اگر به این نکته توجه کنید باید توجه داشته باشید به طور قطع در آینده شغلی خود، موفق خواهید بود .

قوامی فر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه  مشتریان عزیز ترین افراد برای موسسه هستند، توجه به مشتری مداری و احترام به مشتری و رفتار صادقانه و دلسوزانه با آنان را امری ضروری خواند و خاطر نشان کرد: همین عوامل باعث شده که موسسه ثامن یکی از مجوعه های برتر در حوزه پولی و مالی کشور و نظام بانکی مطرح باشد .

وی تصریح کرد: در فضای رقابتی کنونی باید با قدرت و سرعت بیشتر حرکت کنیم و گام به گام به موفقیت هایمان بیافزاییم.

مشاور عالی مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن هم در این مراسم به بیان بازآفرینی کسب و کار پرداخت و اظهار داشت: ستاد و صف موفق ستاد و صفی است که اندیشه های خلاق در آن حاکم باشد زیرا خلاقیت سبب می شود سازمان به طرف رشد و کمال حرکت کند.

مشاور عالی مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن افزود: در موسسه ثامن یک بازار رقابتی ایجاد کرده ایم که در این بازار همکارانی که بیشتر تلاش کنند و تجربه بیشتری کسب کنند ، سریعتر پیشرفت خواهند کرد.

فتحعلی خوشبین به بررسی مشکلات و تنگناهای موجود در بازار پرداخت و خواستار توجه بیش از پیش به بهره وری و رشد موسسه شد.

وی در بخشی از سخنان خود به ساعت کاری هم اشاره داشت و افزود: نباید خود را مختص یک ساعت کاری خاص محدود کرد.

خوشبین خاطرنشان شد: روحیه همکاری و همفکری در زمانی افزایش خواهد یافت که همه برای رسیدن به یک هدف تلاش کنیم، پس از همه مدیران انتظار این تلاش را داریم.

همچنین مدیر امور شعب استان خراسان رضوی به نمایندگی از استانها گزارشی را ارائه دادند که در این گزارش پیشنهادات و نقدهایی هم بود.

معاون طرح و برنامه موسسه اعتباری ثامن با تاکید بر اینکه این معاونت برای رشد همه همکاران در  مدیریت سازمان و روشها برنامه ریزی هایی را داشته است گفت: برای حوزه هایی همانند بانکداری الکترونیک و تحقیق و پژوهش برنامه های مدونی را داریم که به زودی در شبکه ابلاغ می شود.

امیر بیات ترک با بیان این مطلب که عصر امروزی را عصر فرامدرن نامیده اند گفت: عصر امروزی دارای ویژگی تغییر مداوم و پیچیدگی ساختارهاست، در چنین شرایطی تنها مدیرانی می توانند با موفقیت عمل کنند که اطلاعات مناسب و به روز و جامعی را از نحوه عملکرد سازمان خود داشته و تصمیمات درست و به موقعی را برای بهبود مداوم سازمان خود،متناسب با تغییرات موجود اتخاذ نمایند.

همچنین  فرتوک زاده مشاور مدیرعامل هم در این همایش سخنرانی در خصوص خلق ارزش برای موسسه و مشتریان بیان داشتند.

وی در خصوص ایده ها و خلق ارزش افزود گفت: فضای تحقیق و نوآوری هرچه بیشتر در سازمان گسترش باید داشته باشد و این فضا باید رشد و نتایج خود را در شعب و آمارها نشان دهد.

وی اضافه کرد: امروزه با توجه به رقابتی بودن محیط و بهبود فناوری که در فرآیندهای تحویل خدمات صورت گرفته است ، در صنعت بانکداری تمرکز استراتژیک از مقوله های قیمت و جنبه های فنی به جنبه های کیفیت خدمات و رضایت مشتری تغییر پیدا کرده است.

در این همایش تعدادی از معاونین و مدیران ستادی و سرپرستی خراسان رضوی مطالب را ایراد فرمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران