پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308006 تاریخ : 1396/08/13-14:03:59
,10025,
همایش سراسری نمایندگان بیمه دی برگزار شد

همایش سراسری نمایندگان بیمه دی برگزار شد

گردهمایی سراسری نمایندگان بیمه دی 11 آبانماه با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب، کارشناسان و نمایندگان کل کشور بیمه دی در هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی، سید مجید بختیاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه شبکه فروش در بیمه دی، گفت: نمایندگان خط اول و پیشانی شرکت هستند و ما به دنبال انسجام بیشتر در شبکه فروش هستیم.

مهندس بختیاری افزود: در بخش تبلیغات و گسترش محصولات، با ساعت ها کار کارشناسی و بهره گیری از مشاوران ارشد در سطوح مختلف رشته های بیمه ای طرح های خوبی به ثمر رسیده است که به مرور معرفی و به بهره برداری خواهند رسید.

وی اظهار داشت: بیمه یک مجموعه وسیع با بحث های تخصصی است و باید روی مسئله حرفه ای گری حساس باشیم و این مهم جز با مطالعه بیشتر و پیگیری مباحث روز میسر خواهد بود، ما به دنبال شرکتی با روحیه، فعال، الکترونیکی، دیجیتال و اخلاق مدار هستیم. 

مدیرعامل بیمه دی درخصوص قرارداد بیمه تکمیلی درمان جامعه ایثارگری کل کشور گفت: با شجاعت و عقلانیت به سمت این پروژه رفتیم و باورمان این است که می توانیم خدمتگزار خوبی برای این قشر معظم باشیم.

سید مجید بختیاری توجه مسئولیت اجتماعی شرکت را باعث بلوغ سازمان دانست و بیان داشت: مولفه های زیست محیطی، کد اخلاقی و اعتقاد شرکت به مسئولیت اجتماعی است و در واقع در مدت طولانی خواهیم دید که توجه به محیط زیستمان باعث پیشرفت و بلوغ شرکت خواهد شد.

نائب رئیس هیئت مدیره بیمه دی با استقبال از پیشنهادات ارائه شده در شرکت اظهار داشت: ما باورمان این است که شبکه فروش، شرکت بیمه دی را اداره می کند. از مجموعه افکار و پیشنهاداتی که تا کنون از بدنه شرکت بر خاسته است، توانسته ایم طرح های خوبی تدوین کنیم و همچنان نیز از ارائه پیشنهادات استقبال خواهیم کرد.

محمدرضا کشاورز معاون فروش و توسعه بازار نیز در این همایش با اشاره به اهمیت شبکه فروش گفت: ما به دنبال مزیت رقابتی در مدل کسب و کارمان هستیم و در یک طرح منسجم مسیر بلوغ برای نمایندگان تدوین خواهد شد که این پروژه به زودی کلید خواهد خورد.

در این همایش آرش شکری مدیر بازاریابی شرکت بیمه دی با ارائه مباحث بازاریابی در قالب دو طرح پیشنهاداتی به اهمیت بهبود فرآیندها اشاره کرد و گفت: شبکه فروش پویا و با انگیزه به رشد شرکت کمک شایانی خواهد کرد.

اسماعیل داورپناه معاون اقتصادی و توسعه منابع با اشاره به فرآیندهای پرداخت کارمزد نمایندگان گفت: از معدود شرکت هایی هستیم که هر ده روز یک بار کارمزد نمایندگان را پرداخت می کنیم.

وی افزود در حال آماده سازی زیر ساخت های الکترونیکی ویژه ای هستیم و باورمان این است پیشرفت با علم روز دنیا رونق خوبی به کسب و کار شر کت خواهد داد.

خانم قریشی مشاور مالی مدیرعامل نیز در خصوص قوانین مالیاتی مباحثی را مورد بررسی قرار داد و گفت: ساز و کارهای مالیاتی شرکت روی روال است و از نمایندگان انتظار داریم با سیاست شفافیت مالیاتی شرکت بیمه دی همگام باشند.

در ادامه همایش نیز حسین سبحانی نماینده ورامین، حسین کاظمی نماینده مشهد، علیرضا سنمار نماینده زنجان و مائده غفاری نماینده رشت به عنوان منتخب نمایندگان چالش ها، مشکلات و نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

در پایان نیز از نمایندگان برتر رشته های مختلف با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر شد که به شرح ذیل می باشد؛ محسن پورآخوندی نماینده مجتمع ممتاز غرب تهران به عنوان نماینده برتر سال 94، شرکت خدمات بیمه ای امید بنیادن دی به عنوان نماینده حقوقی برتر، احمد مرادی نماینده بندرعباس به عنوان نماینده برتر در مدیریت بیمه های آتش سوزی و مهندسی، مهدی خدادادی نماینده کرمانشاه به عنوان نماینده برتر در مدیریت بیمه های اشخاص، زهرا نصیری نماینده شیراز به عنوان نماینده برتر در بیمه های مسئولیت، حمل و نقل و خاص، محمدعلی قدوس سنگجویی نماینده جنوب تهران به عنوان نماینده برتر در مدیریت بیمه های خودرو، مهری جلیلوند نماینده کرج به عنوان نماینده برتر براساس مانده عملیات سه ساله 93-95، حمیدرضا توکلی نماینده مجتمع ممتاز مرکزی تهران به عنوان نماینده برتر براساس مانده عملیات سه ساله 93-95، حسین کاظمی نماینده مشهد به عنوان نماینده برتر براساس مانده عملیات سه ساله 93-95، مریم سبزی کار نماینده اهواز به عنوان نماینده برتر جشنواره فروش عمری به خرسندی، اصغر عظیمی نماینده قم به عنوان نماینده برتر جشنواره فروش عمری به خرسندی، نیلوفر یزدانی نماینده جنوب شرق تهران به عنوان نماینده برتر جشنواره فروش عمری به خرسندی، مائده عسگری نماینده اصفهان به عنوان نماینده برتر جشنواره فروش عمری به خرسندی، جلال قربانی مقدم آرانی نماینده کاشان به عنوان نماینده برتر فروش عمر در سال 96. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران