پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267051 تاریخ : 1395/12/01-15:09:21
,10031,
همایش سالانه مدیریت استعدادها در هزاره سوم آغاز به‌کار کرد

همایش سالانه مدیریت استعدادها در هزاره سوم آغاز به‌کار کرد

دومین همایش مدیریت استعدادها در هزاره سوم توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دومین همایش سالانه مدیریت استعدادها در هزاره سوم امروز با حضور نصرت‌الله ضرغام؛ رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی، علاقمندان و صاحبنظران داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی اظهار کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران معاونت علمی با هدف توسعه علم و فناوری  در کشور و با بهره‌گیری از تجارب دیگر کشورها در سال 82 بنیان گذاشته شد و توانسته نقشی تأثیرگذار در عرصه حمایتی از ظرفیتهای بالقوه و بالفعل پژوهشگران کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر این صندوق (بنیاد ملی علم ایران) ضمن توسعه علم و فن‌آوری در کشور با حمایت از پژوهشگران و با انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و برگزاری همایشها از جمله همایش مدیریت استعدادها در هزاره سوم  و همچنین حمایت از مراکز علمی و آموزشی همچون آموزش و پرورش توانسته گامهای موثری در زمینه مردمی و اجتماعی کردن علم داشته باشد.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی همچنین بیان کرد: برای تحقق این مهم در گام نخست کشف و شکوفایی استعداد و ظرفیتهای بالقوه کودکان را مدنظر قرار داده و در گام بعدی با حمایت از آموزش و پرورش موجب شکوفایی و افزایش اعتماد به نفس کودکان خواهیم شد و در نهایت با بهره از توانمندیها و ظرفیتهای داخل و خارج از کشور شاهد رشد علمی و توسعه اقتصادی و تعالی انسانها که اساس آرامش و صلح است، می‌شویم.

این همایش به همت صندوق حمایت از پژوهشگران معاونت علمی (بنیادملی علم ایران) و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف به مدت دو روز در  سالن اجتماعات جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران