پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278451 تاریخ : 1396/01/20-12:31:39
,15,
همایش بزرگ Visual Studio 2017 & SQL Server 2016

همایش بزرگ Visual Studio 2017 & SQL Server 2016

اولین و تنها همایش مورد تایید مایکروسافت در ایران و خاورمیانه

نیک آموز همایش مورد تایید مایکروسافت در ایران و خاورمیانه را در تاریخ 24 فروردین 1396 برگزار میکند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، این همایش حرفه ای با همکاری نیک‌آموز و ایده‌های نوین فناوری چشمه  برگزار میشود. مخاطبان این همایش بزرگ برنامه‌نویسان، مدیران IT، مدیران بانک اطلاعاتی، معماران نرم افزار هستند.

 

 در همایش مورد تایید مایکروسافت ثبت نام می‌کنم

 

سر فصل هایی که در این همایش به آن اشاره میشود و سخنرانان در مورن آن صحبت میکنند عبارتند از:

 
سرفصل‌های همایش بزرگ و مورد تایید مایکروسافت

بخش Visual Studio 2017

1. نصب و راه اندازی Visual studio 2017
نسخه جدید ویژوال استادیو 2017 تغییرات بسیار زیادی داشته و تلاش زیادی برا ماژولار و سبک شدن این محصول انجام شده، در ابتدا با تغییرات در این حوزه آشنا می‌شویم

2. بررسی تغییرات محیط توسعه
پس از نصب و راه اندازی با نگاهی گذرا متوجه تغییرات بسیاری می شویم که به عنوان یک برنامه نویس می‌تواند کار توسعه را سریع‌تر و ساده‌تر نماید. مثل تغییرات بسیار زیاد در صفحه اول، مدیریت Code Style و …

3. دیباگ در Visual studio 2017
یکی از کارهایی که هر برنامه نویسی دائم با آن سر و کار دارد، دیباگ کردن کدهای توسعه داده شده است. در نسخه جدید امکاناتی زیادی برای دیباگ و بررسی کد‌های توسعه داده شده در نظر گرفته شده است مثل Run to Click و … در ادامه با این امکانات آشنا می‌شویم

4. بررسی تغییرات حوزه تست
تست نوسی در نرم افزار از کارهایی است که در سالیان اخیر به خصوص در شرکت‌های بزرگ مثل گوگل و … مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و کار توسعه و نگهداری کدها را بسیار ساده تر می‌کند.
در این نسخه مایکروسافت برای تشویق هرچه بیشتر به کار با تست، امکانات فوق العاده ای مثل Live Unit Testing در اختیار ما قرارداده که این امکان را با هم بررسی خواهیم کرد.

5. Refactoring
ویژوال استودیو از ابتدا ابزار‌های مناسبی برای این کار در اختیار توسعه دهندگان قرار داده بود، اما همیشه ضعف در این ابزار‌ها احساب می‌شد و مجبور به استفاده از ابزارهایی مثل Resharper بودیم که حافظه زیادی از سیستم را مصرف می‌کرد.
امکانات زیادی در این قسمت برای برنامه نویسان در نظر گرفته شده که تا حد بسیار زیادی نیاز به ابزارهای جانبی را از بین می‌برد. در قسمتی از کار با این ابزارهای فوق العاده آشنا می‌شویم

6. بررسی C# 7
نسل بعدی زبان C#.NET یعنی C# 7 در راه است و تغییرات زیادی برای ساده کردن کار توسعه دهندگان داشته است. با برخی از این تغییرات مثل کار با Tupleها و … بیشتر آشنا خواهیم شد.

7. ابزارهای توسعه وب
به عنوان توسعه دهنده وب، هنگامی که با فایلهای CSS و Java script کار میکنیم، قطعا تغییرات خوب و امکانات فراوانی برای ما تدارک دیده شده که دراین قسمت با آن‌ها کار خواهیم کرد.

8. EF Core
در نسخه جدید VS امکانات و ابزارهایی برای توسعه دهندگان هنگام کار با EF Core در نظر گرفته شده است که در ادامه این ابزارها را بررسی خواهیم کرد.

9. ASP.NET Core
ASP.NET Core نسل جدید نرم افزارهای فوق سریع و چند سکویی مایکروسافت تغریبا 1 سالی می‌شود که معرفی شده است و به بلوغ خوبی برای استفاده در محیط‌های عملیاتی رسیده است.
در بخش پایانی نگاهی کلی خواهیم داشت به ویژگی های جدید ASP.NET Core و امکاناتی که برای توسعه در محیط Visual studio 2017 در اختیار ما قرار دارد.


بخش موبایل (زامارین)

1. بررسی وضعیت حال و آینده فناوری های مبتنی بر موبایل
فناوری های مبتنی بر موبایل بصورت روز افزون در حال گسترش هستند، چه آینده ای برای آن پیش بینی می کنیم و جایگاه ما در این پیشرفت کجاست؟

 
2. چالش های تولید برنامه های مبتنی بر موبایل
تولید برنامه های مبتنی بر موبایل با سایر پلتفرم های تفاوت های بنیادی دارد. اولین راه حل رفع این چالش‏ها شناخت صحیح و درک درست از آن هاست.

 
3. ایده مایکروسافت برای رفع چالش ها
ایده بکر مایکروسافت، تمامی چالش های پیش رو در تولید و انتشار برنامه های موبایل را به راحتی پشت سرخواهد گذاشت. با آن بیشتر آشنا می شویم.

 
4. Xamarin چه آورده ای برای توسعه دهندگان و کاربران دارد؟
در معرفی هر تکنولوژی مهمترین قسمت بررسی ارزش ها و آورده های آن برای کاربران و برنامه نویسان است.

 
5. Mobile DevOps
راه حل جامع مایکروسافت برای پوشش و حمایت توسعه دهندگان در تمامی مراحل تولید، تست و انتشار.

 
6. آشنایی با بهترین نمونه های جهانی
Xamarin توانسته با همین سن کم خود تاثیر ژرفی در دنیای فناوری بگذارد و بتواند سهم قابل توجهی از برنامه‏ها را از آن خود کند.

 
7. برتری های روز افزون مایکروسافت در حوزه فناوری اطلاعات
سال‏هاست مایکروسافت پرچمدار عرصه فناوری است اما در سال های اخیر با تغییر رویکرد توانسته شتاب خود را در فتح قله های نوین فناوری افزایش دهد. با این برتری های بیشتر آشنا شویم.

 
8. امکانات Xamarin در Visual Studio 2017
امکاناتی که مایکروسافت در Visual Studio برای Xamarin درنظر گرفته فوق العاده و منحصربفرد هستند . با این امکانات آشنا خواهیم شد.

 
9. لزوم استفاده از Xamarin
بیش تر از 10 سال است در حوزه دات نت برنامه نویسی می‏کنم . 4 سال پیش وقتی وارد حوزه برنامه نویسی موبایل شدم و ابتدا اندروید و سپس IOS را تواما برای تمرکز کاری انتخاب کردم راهی بجز فراگیری زبان های جاوا و Swift نداشتم. این راه را ادامه دادم و این زبان ها را فراگرفتم اما هیچگاه انسی که با سی شارپ و محیط VS داشتم را در آن‏ها تجربه نکردم. وقتی Xamarin پابه عرصه وجود گذاشت با توجه به خاطره بدی که از Silverlight داشتم کمی با احتیاط به سمت آن حرکت کردم . اما دیدم Xamarin آن چیزی نیست که انتظار داشتم بلکه بصورت قابل توجهی فوق العاده تر از سطح انتظارات من بود. بیشتر خواهم گفت.

 

 

بخش هوش تجاری به روش مایکروسافت

1. آشنایی با مفهوم Business Intelligence
BI مجموعه‌ای از ابزارها، برنامه‌های کاربردی و شیوه‌های کسب و کار برای کمک به بهبود کسب و کار می‌باشد. با استفاده از نتایج به دست آمده توسط سیستم BI می‌توانیم کمک به تصمیم گیرندگان سازمان کنیم.

2. معرفی اجزاء اساسی یک سیستم BI
در طی این همایش اجزاء اساسی یک پروژه‌ی BI در بستر مایکروسافت برای شرکت کنندگان تشریح می‌شود.

3. آشنایی با مفهوم Data Mining
داده‌کاوی عبارت است از فرآیندهای لازم برای تحلیل داده‌ها در جهت یافتن الگوهای پنهان با استفاده از روش‌های خودکار است.
خیلی از برنامه نویسان با مفهوم و کاربرد Data Mining بیگانه هستند در طی این همایش شما با مفهوم این موضوع و نکاتی کاربردی مربوط به آن آشنا خواهید شد.

 
4. آشنایی با استانداردها و مراحل ایجاد یک پروژه داده‌کاوی
برای ایجاد یک پروژه Data Mining مراحلی وجود دارد که در طی این همایش هر یک از این مراحل شرح داده خواهد شد.

 
5. آشنایی با مفاهیم اولیه مورد نیاز برای ایجاد یک پروژه داده‌کاوی
اگر بخواهیم در بستر مایکروسافت یک پروژه از نوع Data Mining را ایجاد کنیم باید با برخی از اصطلاحات آشنا باشیم. در طی این همایش شما با برخی از اصطلاحات پر کاربرد در این حوزه آشنا خواهید شد.

 
6. آشنایی با مراحل ایجاد یک پروژه Data Mining در Visual Studio Data Tools For BI 2017
شما در این همایش با مفهوم Data Mining و برخی از اصطلاحات کاربردی این حوزه آشنا می‌شوید. برای اینکه بتوانیم این مباحث را به خوبی برای شما جا بیاندازیم یک پروژه عملیاتی آماده کرده‌ایم با استفاده از Visual Studio Data Tools For BI 2017 آن را انجام خواهیم داد.

7. آشنایی با تحلیل سبد بازار با استفاده از قوانین وابستگی
اواخر سال 1394 برای انجام پروژه BI به یک شرکت خصوصی Join شدیم. انجام این پروژه را با یکی از دوستان خوبم Start زدیم کار به خوبی جلو رفت Data Warehouse و پروسه ETL در حال پیاده‌سازی بود پس از مدتی درخواستی از سوی شرکت مطرح شد مبنی بر اینکه هدف ما ارسال SMS برای همه مشتریان است تا بتوانیم برخی از محصولات موجود در انبار را به فروش برسانیم. این موضوع مربوط به فروش آخر سال با تخفیف می‌باشد.

اولین چیزی که به ذهن خیلی از بچه‌های شرکت رسید این بود که به Dimension مشتری در Data Warehouse حمله کرده و لیست شماره موبایل‌ها را استخراج و در اختیار تیم کسب و کار برای ارسال SMS قرار دهند.
این روشی است که به ذهن خیلی از دوستان می‌رسد اما آیا به نظر شما ارسال SMS بدین شکل هدفمند است؟

روشی که من و دوست خوبم برای انجام این پیشنهاد کردیم استفاده از Data Mining در SQL Server است. برای انجام این کار می‌توان با استفاده از الگوریتم Association Rule لیست مشتریانی که احتمال خرید یک محصول را دارند بدست آورد. در واقع ما با خریدهای گذشته مشتریان و به کمک سایر پارامترها توانستیم احتمال خرید یک محصول را به ازای مشتری بدست آوریم و SMS هدفمند برای مشتری‌ هایمان ارسال کنیم.
این تحلیل Market Basket Analysis نام دارد که در طی این همایش این کار را با ایجاد یک پروژه از نوع Data Mining و با استفاده از الگوریتم Microsoft Association Rule در Visual Studio Data Tools For BI 2017 انجام خواهیم داد.

 

سخنرانان این همایش بزرگ

مجری و مدیر این همایش فرید طاهری است.

فرید طاهری مدیر و ایده‌پرداز شرکت نیک آموز است.

 

علیرضا ارومند سخنران بخش Visual Studio 2017 است

مدیر فنی خبرگزاری بین المللی پیام‌کوتاه نسیم (برنده جشنواره وب ایران)
همکاری با تیم توسعه شرکت ارتباط فردا (وابسته به بانک آینده)
کارشناس ارشد و معمار نرم افزار شرکت هایپرمدیا
مدرس دوره های Dot Net ، ASP.NET
کارشناس توسعه نرم افزارهای آنلاین بورس شرکت تدبیرپرداز
معمار نرم افزار و توسعه دهنده سیستم های اداری مرکزتحقیقات ساختمان و مسکن وزارت مسکن
مشاور IT معاون وزیر مسکن و شهرسازی در مرکزتحقیقات ساختمان و مسکن
برگزاری دوره آموزش سی شارپ و معماری نرم افزار برای تیم برنامه‌نویسی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
برگزاری دوره آموزش برنامه نویسی وب برای تیم فنی خبرگزاری بین المللی نسیم.
برگزاری دوره آموزش Entity Framework در شرکت هایپر مدیا
برگزاری دوره های آموزشی برنامه نویسی در دانشگاه پیام نور
متخصص، مدرس و مشاور ASP.NET و مباحث فوق پیشرفته برنامه نویسی وب و سی شارپ

 

مسعود طاهری سخنران بخش هوش تجاری است

رئیس بخش پایگاه داده شرکت داده ورزی نوین سداد (وابسته به بانک ملی)
کارشناس ارشد تحلیل و طراحی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (PECco).
مدرس دوره 15 جلسه ای آموزش Performance & Tuning در SQL Server
مدرس دوره 15 جلسه ای دوره SQL Server ویژه برنامه نویسان
سخنران همایش معرفی قابلیت های جدید SQL Server 2016
مشاور SQL Server در شرکت مهندسی رایورز.
مشاور SQL Server در سازمان کشتیرانی کل کشور
برگزاری دوره SQL Server 2008 به عنوان مدرس برای سازمان بورس و اوراق بهادار تهران.
برگزاری دوره به روز رسانی به SQL Server 2014 در سازمان کشتیرانی کل کشور
برگزاری دوره به روز رسانی به SQL Server 2014 در سازمان زندان‌های کل کشور
برگزاری دوره SQL Server 2012 برای تیم DataCenter شرکت ParsOnline (پارس آنلاین).
برگزاری دوره SQL Server 2012 Performance & Tuning برای شرکت مهندسی رایورز.
برگزاری دوره High Availability with SQL Server 2008 برای تیم فنی شرکت پخش البرز.
برنامه نویس و مدیر بانک اطلاعاتی شرکت ایده گستر (پیشرو در سیستم‌های شهرداری و شهرسازی) به مدت 6 سال.
متخصص، مدرس و مشاور SQL Serverr و مباحث فوق پیشرفته بانک اطلاعاتی.

 

حسین خوش رفتار منفرد سخنران بخش موبایل است

12 سال برنامه نویسی در پلتفرم های دسکتاپ، وب و موبایل با زبان‏های:
C#.Net
VB.Net
PHP
Java

نویسنده کتاب آموزش جامع برنامه نویسی اندروید
نویسنده کتاب آموزش Ajax
نویسنده کتاب آموزش ویندوز 7
نویسنده کتاب آموزش Silverlight

دارای مدارک بین المللی
A+
Security+
Network+
CCNA
.1X
CEH


سوابق شغلی سخنران:
مدرس مجتمع فنی
مدرس فرهنگسرای فناوری اطلاعات
مدرس امنیت شبکه در دانشکده حفاظت اطلاعات
مشاور شرکت خدمات انفورماتیک
مدیر تیم برنامه نویسی شرکت مثلث
مدیر شبکه موسسه انقلاب اسلامی

 

در همایش مورد تایید مایکروسافت ثبت نام می‌کنم


مکان همایش کجاست؟

مکان همایش: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پارک اندیشه، فرهنگ سرای اندیشه، سالن آمفی تاتر (آدرس در گوگل مپ)

 

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران