پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388354 تاریخ : 1397/07/15-16:24:13
,1,
هم افزایی و حرکت جهادی لازمه فائق آمدن بر مشکلات

مدیر عامل بانک رفاه تشریح کرد:

هم افزایی و حرکت جهادی لازمه فائق آمدن بر مشکلات

مدیر عامل بانک رفاه گفت: برای حل چالش های کنونی، همراهی، هم افزایی و در برخی از مواقع حرکت جهادی لازم است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، دکتر سهمانی در دومین گردهمایی آموزشی-هم اندیشی مدیران این بانک با اعلام این مطلب افزود: جهاد اقتصادی از اهداف بانک رفاه و لازمه مدیریت بحران کنونی است و ما در بانک رفاه تلاش خواهیم کرد با همکاری های لازم و هم افزایی همواره خدمت رسان مردم شریف کشورمان باشیم.

مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به عملکرد مطلوب بانک رفاه در فعالیت های ارزی گفت: این بانک هم راستا با سایر حوزه های اقتصادی بهترین سیاست را به منظور ثبات و آرامش بازار ارز اتخاذ می کند.
دکتر سهمانی با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری به نام « سال حمایت از کالای ایرانی » گفت: بانک رفاه تلاش کرده است در این کارزار اقتصادی تمامی منابع و امکانات به سمت حمایت از کالا و تولیدات ایرانی هدایت شود. 
وی با متفاوت دانستن شرایط کلان اقتصادی در سال 97 نسبت به سال گذشته تاکید کرد: حمایت اعتباری از حوزه های اقتصادی ، تولید و اشتغال در سالجاری نیز با رعایت قوانین و ضوابط لازم صورت می گیرد.
مدیر عامل بانک رفاه چابک سازی ارائه خدمات را از زیر ساخت های مشتری محوری دانست و گفت: سرعت در تصمیم گیری و ارائه خدمات مناسب منجر به رضایت مشتریان خواهد شد و در بانک رفاه محور تمامی اقدامات مشتری است.
دکتر سهمانی بهره گیری از فناوری های نوین را از الزامات بانک رفاه به منظور رضایت بیش از پیش مشتریان عنوان کرد و افزود: بانکداری نوین مبتنی بر فناوری های جدید از اهداف این بانک برای ارائه جایگاه واقعی و ارزشمند مشتریان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران