پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280029 تاریخ : 1396/03/06-13:24:37
,10028,
هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت باد وارتفاع امواج درخلیج فارس

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت باد وارتفاع امواج درخلیج فارس

سازمان هواشناسی نست به افزایش سرعت وزش باد از 35 تا 55 کیلومتر بر ساعت از روز یکشنبه تا اواخر روز چهارشنبه این هفته در خلیج فارس خبرداد واعلام کرد: این وضعیت سبب افزایش ارتفاع امواج تا 2متر در مناطق مرکزی خلیج فارس می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، سازمان هواشناسی کشور روز شنبه توصیه کرد که طی این مدت احتیاط لازم جهت تردد ایمن قایق های تفریحی و شناورهای سبک در مناطق یاد شده را به عمل آورند و در این مدت ارتفاع امواج در تنگه هرمز به حدود یک متر خواهد رسید.

همچنین سازمان هواشناسی کشور برای شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،اردبیل ومناطقی از گیلان افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.
روز دوشنبه این هفته بارش های خفیف در برخی از نقاط شمالی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و مناطقی از گیلان و مازندران نیز دور از انتظار نخواهد بود.
روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته با شکل گیری توده گرد و خاک در کشور عراق در برخی نقاط استان های واقع در غرب و جنوب غرب شاهد پدیده گرد وغبار خواهیم بود و طی سه روز آینده به سبب وزش باد شدید خلیج فارس و شرق دریای عمان مواجی خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 387
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران