پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266242 تاریخ : 1395/11/18-16:29:49
,16,17,
هشدار درباره کلاهبرداری های تلگرامی برای فروش بلیت هواپیما

هشدار درباره کلاهبرداری های تلگرامی برای فروش بلیت هواپیما

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در نخستین نشست ستاد پروازهای نوروزی اعلام کرد: فروش بلیت از طریق شبکه های مجازی مانند تلگرام نگرانی هایی را ایجاد کرده است؛ زیرا گاهی برای بلیت های فروخته شده، صندلی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، «مقصود اسعدی سامانی» در این نشست تاکید کرد فروش بلیت باید از طریق دفترهای فروش مجاز و سایت های رسمی شرکت های هواپیمایی صورت گیرد.

سامانی سامانی اضافه کرد: در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی قابلیت اعتبارسنجی بلیت ها فراهم شده است تا مسافران بتوانند بلیت خریداری شده را راستی آزمایی کنند. 
وی از تاثیر آزادسازی نرخ بلیت بر متعادل شدن بازار خبر داد و گفت: برخلاف تصور برخی افراد درباره افزایش هیجانی نرخ ها، خوشبختانه شاهد یک نرخ متعادل و مناسب در بازار هستیم؛ به گونه ای که بعضی نرخ ها بسیار پایین تر از کلاس نرخی است که در تارنمای شرکت های هواپیمایی قرار می گیرد.

 ایرلاین ها مسئول پاسخگویی به هرگونه نارضایتی اند
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در این نشست گفت: شرکت های هواپیمایی باید در نوروز مشکلات فرودگاهی را در نظر داشته و محدودیت ها را در نظر بگیرند.
«مرتضی دهقان» افزود: سازمان هواپیمایی در صورت بروز هرگونه نارضایتی از دفترها یا عرضه کنندگان بلیت هواپیما، ایرلاین ها را مسئول می داند.

 شرکت های هواپیمایی نرخ های پیشنهادی را زودتر اعلام کنند
نماینده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد شرکت های هواپیمایی باید همچون پارسال نرخ های پیشنهادی خود را ارایه کنند تا رسیدگی آسان تر شود.
وی افزود: مسوولیت هرگونه تخلف در صدور بلیت برعهده شرکت های هواپیمایی است. بنابراین آنها باید برای حفظ اعتبار و جایگاه خود تا آخرین مرحله بر فرایند صدور بلیت نظارت کنند. 
نماینده سازمان تعزیرات حکومتی نیز یادآوری کرد بیشترین شکایت های نوروزی مربوط به فروش بلیت است؛ بنابراین شرکت های هواپیمایی باید تا پیش از ارسال شکایت به دستگاه قضایی، رضایت مشتری را بگیرند و مشکل را حل و فصل کنند.
وی ادامه داد: اگر پرونده ای به سازمان تعزیرات حکومتی فرستاده شود، طبق رای دادگاه مجازات های سنگین مانند محروم کردن از پروازها و باطل یا قطع کردن سهمیه ها در نظر گرفته می شود. 
، دوره اوج سفرهای نوروزی از پانزدهم اسفندماه امسال تا نیمه فروردین ماه 1396 در نظر گرفته شده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران