پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376573 تاریخ : 1397/06/22-13:35:53
,10033,
هزینه کردن در روابط عمومی و اطلاع رسانی، سرمایه گذاری است

سپنجی:

هزینه کردن در روابط عمومی و اطلاع رسانی، سرمایه گذاری است

امیر عبدالرضا سپنجی در اولین گردهمایی آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان ها، که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با تاکید بر حساسیت کار روابط عمومی و رسانه ای، حمایت معنوی و مادی از روابط عمومی ها را سرمایه گذاری دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، امیر عبدالرضا سپنجی مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست در این گردهمایی، روابط عمومی را سلسله اعصاب هر سازمان دانست و گفت: فعالیت رسانه ای و ارتباطی، در هر جامعه و سازمانی، حُکم سلسله اعصاب جامعه و سازمان را دارد. اگر شِمای انسانی را در نظر بگیریم، و حتی بهترین اندام را هم آن انسان دارا باشد، اما سلسله اعصابش به درستی کار نکند، آن‌ مجموعه اندام و بدن به درستی کار نخواهد کرد. در حکومت ها و سازمان ها نیز این نقش بر عهده روابط عمومی ها است.

وی با اشاره به تاکید عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر شفافیت و اطلاع رسانی گفت: ایشان هر روز تقریبا از همه معاونت ها و روسا می خواهند که پاسخگو باشند.
سپنجی گفت: حمایتهای معنوی و مادی در این حوزه، سرمایه گذاری ماندگار است. این که روابط عمومی بودجه مشخصی نداشته باشد و برای هر کار نیاز به جذب بودجه باشد، درست نیست.
وی در ارائه گزارش عملکرد چهارماهه از بدو ورود خود گفت: اولین تلاش ما این بود که در روابط عمومی‌ها ایجاد انگیزه و نشاط شود. آنچه دیده می‌شد بی انگیزگی در کارکنان بود که برای رفع آن تلاش فراوانی انجام شد. حل مشکل نبود تجهیزات زیر ساختی مناسب، ساماندهی منابع انسانی، اصلاح نحوه تعامل با رسانه ها و خبرنگاران و تلاش در زمینه اصلاح و بهبود ارتباطات درون سازمانی و رسانه ای از جمله اولین اقدامات در روابط عمومی بود.
سپنجی درباره حضور در فضای سایبری نیز گفت: حضور در رسانه ها و فضای سایبری را با قدرت بیشتری دنبال کردیم. ایجاد کارگروههای تخصصی و تالیف تقویم زیست محیطی با تاکید بر پیوست های رسانه ای نیز از دیگر کارهای حوزه روابط عمومی بود.
وی ادامه داد: تدوین برنامه های راهبردی سالانه و بررسی عملکرد ماهانه از دیگر فعالیتهای حوزه روابط عمومی بود.
سپنجی درپایان گفت: برای ایجاد انگیزه و پرداختن به موضوع روابط عمومی برتر مناسبات صحیحی وجود نداشت که با اصلاح موارد مورد نیاز و طراحی فرایند داوری مناسب، امیدواریم از سال آینده انجام شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران