پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247206 تاریخ : 1395/08/01-21:55:14
,16,22,
هزینه تولید تجهیزات آبزی پروری در ایران زیر قیمت بازارهای جهانی است

مدیرعامل شرکت ایران پاش در گفتگو باخبرنگار بانک و صنعت

هزینه تولید تجهیزات آبزی پروری در ایران زیر قیمت بازارهای جهانی است

میرزاده: این شرکت انواع قایق ، اسکله های شناور، قفس برای ماهی های سرد آبی و گرم آبی در آب های عمیق و استخرهای پرورش ماهی را تولید می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, میرقاسم میرزاده مدیر عامل شرکت ایران پاش در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت اظهارداشت: فعالیت این شرکت درسال 1366 با تولید تجهیزات آبزی پروری در ارومیه آغاز شد و در حال حاضر حدود 600 نوع محصول را تولید می کند.

وی افزود: در بحث آبزی پروری این شرکت انواع قایق ، اسکله های شناور، قفس برای ماهی های سردآبی و گرم آبی در آب های عمیق و استخرهای پرورش ماهی را تولید می کند. 

مدیر عامل شرکت ایران پاش تصریح کرد: این شرکت حداقل هر ماه یک محصول جدید دارد و درحال حاضر قراردادهای جدیدی با طرف های متقاضی در دست داریم.

میرزاده با بیان اینکه در دنیا معمولا شرکت ها به صورت مشترک اقدام به تولید تجهیزات آبزی پروری می کنند افزود: دربخش تولید قفس، این تولیدات برای پرورش ماهی های گرم آبی و سردآبی در آبهای عمیق و آزاد انجام میشود.

وی ادامه داد: درحال حاضر محصولات ایران پاش به 33 کشور از جمله ترکیه و حتی فرانسه در اروپا صادر می شود.

 

میرزاده گفت: قیمت تمام شده محصولات ما زیر قیمت تولیدات چینی و بازارهای جهانی است. 

وی افزود: به طور مثال 3 چرخه آبی تولید در کیش به 1650دلار یعنی 5 میلیون تومان به فروش می رسد در حالیکه قیمت محصول داخلی آن زیر 2 میلیون تومان است.

وی درمورد انتقال دانش روز جهان به داخل کشور اظهارداشت: ایران عضو انجمن جهانی تولید تجهیزات آبزی پروری در نیویورک است و همواره شاگرد اول این انجمن است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران