پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315597 تاریخ : 1396/11/28-16:05:20
,5,
هزینه 200 میلیارد تومانی برای گازرسانی به مازندران در سال جاری

مشاور وزیر نفت در امور گازرسانی:

هزینه 200 میلیارد تومانی برای گازرسانی به مازندران در سال جاری

طی سال جاری بیش از 200 میلیارد تومان برای طرح های گازرسانی در استان مازندران هزینه شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ محمود آستانه مشاور وزیر و نماینده وزارت نفت در طرح های بیع متقابل گازرسانی در مراسم بهره برداری از گازرسانی به 11 روستای هزارجریب شهرستان نکا در شرق مازندران ضمن بیان مطلب فوق، افزود: سال گذشته هم دولت برای گازرسانی در این استان بیش از 300 میلیارد تومان هزینه کرده بود.

وی با اعلام این که 151 روستای مازندران تا پایان سال آینده به شبکه گاز می پیوندند، گفت: برای گازرسانی به این روستاها بیش از 250 میلیارد تومان بودجه در نظر گفته شده است.
آستانه تامین سوخت پاک برای ساکنان شهرها و روستاها از طریق توسعه گازرسانی را از جمله برنامه‌های وزارت نفت اعلام کرد و تصریح داشت: گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار از جمله طرح های مهم برای تحقق این برنامه هاست که با قوت در دولت تدبیر و امید ادامه دارد.
وی ادامه داد: وزارت نفت با توجه ویژه به رفاه اجتماعی، محیط زیست و رشد اقتصادی، گام های بزرگی در گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار برداشته و اکنون برای اصلاح ساختار انرژی، نیازمند همراهی مجلس و دولت هستیم.
این مسؤول همچنین خطاب به نمایندگان مجلس گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس با وضع قوانین، درآمد کشور را افزایش دهند تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.
نماینده وزارت نفت در طرح های گازرسانی بر ضرورت مصرف بهینه گاز تاکید کرد و افزود: متاسفانه آمار خوبی در مصرف گاز نداریم و همان طور که تلاش مفیدی برای گازرسانی انجام می شود باید در مصرف بهینه از سوی مشترکان هم تلاش شود، از این رو برای اصلاح ساختار انرژی، نیازمند کمک مجلس و دولت هستیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر سالانه 6 میلیارد مترمکعب گاز در استان مازندران مصرف می شود و در این بخش نیازمند صرفه جویی هستیم.
در ادامه این مراسم، محمد اسلامی استاندار مازندران نیز با بیان اینکه پیشرفت‌های مختلف کشور مدیون تلاش و کوشش دوران مختلف این انقلاب است، یادآور شد: مجاهدت‌های فراوانی برای این انقلاب و نظام شده و برای توسعه و پیشرفت نیازمند یکپارچگی برای اداره کشور هستیم.
وی افزود: چرخ پیشرفت مملکت در نظام جمهوری اسلامی ایران با قوت بیشتری در حال حرکت است و همه ما باید در ادامه روند توسعه، در این مسیر همگام، هم‌صدا و متحد برای توسعه و عمرانی تلاش کنیم.
این مقام مسئول ادامه داد: راهی که امام راحل برای این انقلاب و افق‌های روشن پیش پای ما قرار داده است؛ باید ادامه دهیم و کارهایی که بر عهده ما قرار دارد براساس رضای خداوند انجام شود تا نتیجه‌اش باقی بماند.
استاندار مازندران با اعلام اینکه امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و فتح این سنگر، نیازمند فتح بازار است؛ افزود: باید بازارهای جهانی را در اختیار بگیریم که این مهم هم نیازمند همت، هماهنگی و همدلی مردم و مسؤولان در تمامی مراحل است.
اسلامی گفت: باید از ظرفیت‌هایی که برای کار و تلاش وجود دارد، استفاده کرد و با رفع کمبودها و نواقص، با اراده، اقتدار و پشتکار برای توسعه کشور تلاش کنیم.
وی در ادامه با اشاره به تسهیلات مصوب دولت و مجلس، یادآور شد: این تسهیلات، موجب گسترش کسب و کار در جامعه می‌شود که باید برنامه‌ریزی مدون در این بخش انجام شود.
استاندار مازندران با اشاره به گازرسانی به روستاهای مختلف منطقه شرق مازندران یادآور شد: صرفه‌جویی در مصرف گاز، این نعمت خدادادی از وظایف مهمی است که برعهده داریم.
وی گفت: مصرف بهینه انرژی‌ باید در میان همه مردم فرهنگ‌سازی شود تا این منابع عظیم خدادای برای آیندگان هم باقی بماند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران