پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265750 تاریخ : 1395/11/10-14:06:53
,1,22,
هر فعالیتی که موجب رونق اقتصادی شود، قابل تحسین است

هر فعالیتی که موجب رونق اقتصادی شود، قابل تحسین است

معاون اعتبارات و امور بین الملل بانک در جریان بازدید از شرکت فولاد بوتیای کرمان گفت: هر فعالیتی که موجب رونق اقتصادی، افزایش صادرات و اشتغال مولد در کشور شود، ارزشمند و قابل تحسین است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمان ،ایرج نیک اختر _ معاون اعتبارات و بین الملل بانک_ در این بازدید، اظهار  کرد: مروری بر اقتصاد های برتر دنیا نشانگر این است که اقتصاد های وابسته محکوم به شکست و ورشکستگی هستند لیکن اقتصادی که مبتنی بر دانش و فن آوری مدرن روز در یک کشور و با اتکا به نیروهای متخصص و متعهد و عزم و اراده قوی یک ملت باشد همیشه نتیجه ای جزء رشد و پیشرفت صنعتی و اقتصادی آن کشور نداشته که این مسئله به تعبیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی نام گرفته است.

وی ضمن تقدیر از عزم راسخ مدیران فولاد ابراز داشت: هر فعالیتی که موجب رونق اقتصادی، حمایت از تولید کنندگان، افزایش صادرات، اشتغال مولد و انتقال فن آوری مدرن دنیا در کشور شود ارزشمند و قابل تحسین است.

معاون اعتبارات و بین الملل بانک گفت: رویکرد پرداخت تسهیلات در بانک مهر اقتصاد نشأت گرفته از گسترش و توسعه اقتصاد مقاومتی است و هر ساله میلیاردها ریال تسهیلات در سراسر کشور برای تولید و راه اندازی صنایع کوچک و بزرگ در این بانک پرداخت می شود.

وی با اشاره به روند پرداخت تسهیلات به بنگاه ها و کارخانجات صنعتی کشور ابراز کرد: بسیار خرسندیم که مقدمه تبدیل استان کرمان به قطب فولاد کشور با تسهیلات بانک مهر اقتصاد همراه شد و برای راه اندازی و تولید سایر کارخانجات فولاد استان نیز آماده تعامل هستیم.

نیک اختر عنوان داشت: تسهیلات بانک مهر اقتصاد به شرکت فولاد بوتیای ایرانیان توانست ضمن پوشش بخشی از هزینه های سنگین تولید فولاد؛ چرخ اولیه تولید گندله و فولاد را در این شرکت به حرکت درآورد و امید است بزودی با صادرات محصولات فعلی فازهای بعدی این کارخانه به مرحله تولید برسد.

در ادامه، مهندس خسروی راد– مدیر عامل  شرکت فولاد بوتیای ایرانیان – ضمن قدردانی از اعتماد بانک مهر اقتصاد گفت: شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی غرب آسیا (خاورمیانه) به صورت صد در صد خصوصی و سهامی عام به منظور سرمایه گذاری و توسعه صنایع فولاد آغاز بکار نموده و تا کنون توانسته سرمایه خود را در شش مرحله به میزان 2200 میلیارد تومان افزایش دهد.

وی عنوان کرد: کارخانه فولاد سازی بوتیا در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای تولید گندله به میزان 2.5 میلیون تن و احیاء مستقیم به ظرفیت 2 میلیون تن و فولاد سازی به میزان 1.5 میلیون تن را در دستور کار خود قرارداده و امید است تا با دریافت تسهیلات از بانک مهر اقتصاد مراحل پایانی کار تولید گندله سنگ آهن و تولید فولاد فراهم گردد.

خسروی راد ابراز داشت: با راه اندازی این شرکت بیش از 2000 عنوان شغل مستقیم و 20000 عنوان اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد که این خود زمینه و مقدمه ای عملی برای گسترش صنعت کشور و اقتصاد ملی کشور است.

علی جعفری – رئیس اداره امور شعب استان کرمان- نیز ضمن اشاره به محاسن تولید داخلی عنوان داشت: یکی از مزایای بزرگ راه اندازی این کارخانجات تولید اشتغال و فضای کسب و کار است که می تواند بار بزرگ بیکاری را از دوش مردم استان و منطقه باز دارد.

جعفری در ادامه گفت: سبد پر محصول خدمات و تسهیلات بانک مهر اقتصاد آماده ارائه هر گونه خدمات مالی و اعتباری است که می تواند بعنوان ابزار مهم مدیریتی در خدمت تولید و اشتغال کشور باشد.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد دانش بنیان می تواند راهکاری برای دست یابی به بسط اقتصاد مقاومتی باشد که نه تنها بعنوان یک نیاز اساسی برای کشورهای در حال توسعه نظیر ایران اسلامی به شمار می آید بلکه اجتناب از حرکت به سمت چنین اقتصادی توان رقابتی را به شدت کاهش می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران