پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265223 تاریخ : 1395/11/04-18:44:21
,1,10028,
هدف اصلی از خلقت انسان، درک بندگی خداوند است

هدف اصلی از خلقت انسان، درک بندگی خداوند است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در همایش خانوادگی عترت غرب استان تهران، ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به امور خانواده گفت: هدف اصلی از خلقت انسان، درک بندگی خداوند است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران، حجت الاسلام رحیمی _ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج - در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوع خانواده اظهار داشت: اساسا برگزاری چنین همایش ها و طرح هایی در فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کارکنان و خانواده هایشان بسیار موثر است؛ چرا که از طریق چنین رویدادهایی است که می توان افراد را به صورت متمرکز متوجه اهمیت نهاد خانواده کرد.

وی در ادامه از خانواده به عنوان نهادی یاد کرد که اگر به درستی در جایگاه رفیع خود قرار داشته باشد، سایر ارکان تاثیرگذار جامعه هم به سمت رشد و تعالی حرکت خواهند کرد و در غیر این صورت در مسیر ضعف و اضمحلال قرار گرفته و تمام ارکان جامعه به سمت سقوط حرکت می کند.

حجت الاسلام رحیمی با  ذکر احادیث و روایاتی از ائمه معصومین درباره اهمیت خانواده اظهار داشت: رسیدگی به امورخانواده با مشارکت همه اعضای خانواده در راستای سازندگی بیشتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی از خلقت انسان، تکامل جسمی و روحی است تا انسان بتواند لذت بندگی خدا را بهتر درک کند و تمام ابزارهای مادی و معنوی در نهایت باید این احساس متعالی را در انسان ایجاد کرده تا بتواند نقش سازنده تری را در هستی به عهده بگیرد.

حجت الاسلام رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: انسانی که به این مرحله از رشد دست پیدا کند با تکیه بر اتصال به منبع لایزال قدرت الهی می تواند منشا تاثیرات مثبت در محیط کاری و اجتماعی خود باشد بنا بر این با آرامش بیشتری انجام وظیفه خواهد کرد لذا این مهمترین هدفی است که باید مدیران و کارکنان در تمام بخش های فعال در بانک مهر اقتصاد به دنبال تحقق و فراگیر کردن آن باشند.

محمد قضایی_ رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران_  نیز در ادامه مراسم با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای بهبود شاخص های سلامت فکری و آرامش خانوادگی کارکنان گفت: بدون تردید یکی از نیازهای اساسی هر فعالیت سازنده اقتصادی؛ تامین آرامش، آسایش و پاسخگویی به نیازهای اساسی نیروی انسانی پس از ساعات کاری است که نقشی غیر قابل انکار در تحقق اهداف کلان بانک دارد.

وی در ادامه افزود: باید توجه داشت که پاسخگویی به مطالبات کارکنان در حکم سرمایه گذاری بلند مدت در بهره وری و افزایش راندمان کاری همکاران است و نتیجه نهایی آن در بهبود شاخص های رشد و پیشرفت بانک جلوه گر خواهد شد.

قضایی ابراز داشت: تلاش و خدمت صادقانه تمامی همکاران در کنار پشتیبانی و همراهی خانواده های عزیز، از عوامل اصلی کسب دستاوردها و موفقیت های درخشان بانک مهر اقتصاد بوده است.

شایان ذکر است این مراسم که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، تفریحی و آموزشی همراه بود در پایان از تمامی خانواده ها تجلیل به عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران