پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264377 تاریخ : 1395/10/24-12:11:51
,10029,
هاشمی رفسنجانی یک روحانی دانشمندی بود

هاشمی رفسنجانی یک روحانی دانشمندی بود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم ترحیم آیت ا.. هاشمی رفسنجانی در مسجد اعظم قم، گفت: ایشان به رحمت الهی ایمان داشت و در جهت استقلال، آزادی و برپایی جمهوری اسلامی تلاش بسیاری کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر سید حسن هاشمی ضمن تسلیت به مردم ایران و همه علاقمندان ایشان و بخصوص رزمندگان دوران دفاع مقدس که خاطرات بسیاری از ایشان دارند، گفت: آیت ا.. هاشمی رفسنجانی یکی از روحانیون مخلص، انقلابی، اهل اخلاق  و انسانی اهل مدارا و گذشت بود.

وزیر بهداشت افزود: آیت ا.. هاشمی رفسنجانی روحانی دانشمندی بود که به لطف و رحمت الهی ایمان داشت و در طول 60 سال گذشته با امیدواری به راهی که انتخاب کرده بود در جهت استقلال، آزادی و برپایی جمهوری اسلامی تلاش بسیاری کرد.

دکتر هاشمی گفت: آیت ا.. هاشمی رفسنجانی در واپسین لحظات عمرش هم امیدوار به رحمت الهی و همت مردم شریف ایران بود برای اینکه بتوانند آنچه که دستاوردهای سال های طولانی بوده را حفظ کنند و آن بخشی را که هنوز بر زمین مانده است و آرزوی امام راحل،  مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی است را در سال های آینده مجقق کنند.

وزیر بهداشت گفت: آیت ا.. هاشمی رفسنجانی در عمل نشان داد که در شرایط فعلی، آرامش در کشور بسیار مهم است و مردم نیز این را باور داشتند زیرا مردم احساس می کردند که تمام تلاش آیت ا.. این است که  نگذارد در منطقه جنگ، نزاع و درگیری جدیدی ایجاد شود.

دکتر هاشمی با بیان اینکه ایشان مسائل را شخصی نمی کرد و به مسائل اصلی کشور توجه خاصی داشت، افزود: بخش عمده ایی از این مسائل آرامش منطقه و کشور است که نتیجه آن رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفاه بیشتر برای ایرانیان بود.

براساس گزارش وبدا، وزیر بهداشت گفت: انشاء ا.. در ادامه مسیر بتوان آرزوهای آن عزیز را که آرزوهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بود را با هدایت های رهبر معظم انقلاب محقق سازیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران