پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282863 تاریخ : 1396/05/23-11:38:19
,17,25,
نگاه صادرات محور در کابینه باعث افزایش کیفیت تولیدات داخل می‌شود

نگاه صادرات محور در کابینه باعث افزایش کیفیت تولیدات داخل می‌شود

دبیر کمیسیون صنایع مجلس گفت: نگاه صادرات‌ محور در کابینه دولت دوازدهم باعث افزایش کیفیت تولیدات داخلی خواهد شد و در نهایت، تسهیل روند صادرات را در پی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، سید جواد حسینی‌ کیا در مورد گزینه های پیشنهادی برای کابینه دولت دوازدهم، اظهار داشت: اگر سن وزرای پیشنهادی مقداری کمتر بود و جوانتر بودند، نتیجه کار بهتر می‌شد و از ظرفیت وزرای جوان نهایت استفاده صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: در هر حال کابینه مناسبی به مجلس معرفی شده و برخی افراد دارای تجارب خوبی هستند که می‌توان به وزیر بهداشت و اجرای طرح تحول نظام سلامت و همچنین وزیر نفت و بهبود وضعیت فروش نفت اشاره کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه اشکالاتی نیز در مورد برخی وزرای پیشنهادی مطرح است، گفت: وزیر ارتباطات، جوانترین فرد پیشنهادی در کابینه است و هر چند مدرک تحصیلی بالایی ندارد، اما فردی نخبه و توانمند به حساب می‌آید.

حسینی‌کیا ادامه داد: کرباسیان به عنوان وزیر اقتصاد معرفی شده که سالها در گمرک حضور داشته، از وضعیت صادرات و واردات مطلع است و می تواند در حوزه اقتصاد تحول ایجاد کند.

وی اظهار داشت: برای وزارت صنعت نیز آقای شریعتمداری معرفی شده که هر چند اصل تخصص وی در بخش بازرگانی است، اما نگاه صادرات‌ محور باعث افزایش کیفیت کالاها و تولیدات داخلی خواهد شد و در نهایت، تسهیل روند صادرات را در پی دارد.

وی ادامه داد: حضور شریعتمداری در وزارت صنعت می‌تواند باعث جهت دهی منابع بانکی به حوزه صنعت شود و افق جهانی را برای تولیدات ایرانی فراهم کند.

دبیر کمیسیون صنایع با تأکید بر لزوم انتصاب معاونین قوی در بخش‌های صنعت و معدن در دولت دوازدهم، گفت: در سال‌های قبل موضوع معدن مغفول مانده، اما در این دوره می‌توان از ظرفیت بالای این بخش استفاده کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران