پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376319 تاریخ : 1397/06/20-09:54:20
,1,
نوجوان 13 ساله تهرانی برنده جایزه ویژه جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین شد

نوجوان 13 ساله تهرانی برنده جایزه ویژه جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین شد

جوایز برندگان نهمین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین - بهار 97- به برندگان آن اهدا شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در نهمین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین که با استقبال خوب مشتریان همراه بود یک جایزه پانصد میلیون ریالی و پنجاه جایزه پنج میلیون ریالی به قید قرعه به دارندگان کارت‌های هدیه این بانک اهدا شد. 

جایزه ویژه پانصد میلیون ریالی این دوره از جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین به عرفان میرزایی نوجوان 13 ساله تهرانی تعلق گرفت که این جایزه طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این بانک به وی اهدا شد.
گفتنی است جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین به صورت فصلی برگزار و در پایان هر فصل دارندگان کارت‌های هدیه این بانک با حداقل مانده 250 هزار ریال، در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند. 
در همین راستا، دهمین دوره این جشنواره تا پایان تابستان 97 ادامه خواهد داشت که برندگان آن در مهر ماه سال جاری معرفی خواهند شد. 
مشتریان گرامی می‌توانند برای آگاهی از شرایط جشنواره و مشاهده امتیاز کارت‌های خود به آدرس اینترنتی https://micard.enbank.ir و یا بخش جشنواره کارت هدیه در تارگاه اصلی بانک به آدرس اینترنتی www.enbank.ir مراجعه نمایند و با ثبت شماره 16 رقمی کارت هدیه در قسمت محاسبه امتیاز، در صورت برنده بودن، نوع جایزه و در غیر این صورت، امتیاز فعلی کارت هدیه مورد نظر را مشاهده نمایند. 
همچنین کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این بانک با شماره 48031000-021 پاسخگوی سوالات هموطنان عزیز در این رابطه هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران