پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 304448 تاریخ : 1396/06/28-10:57:18
,10028,
نمایشگاه یادیاران امسال عاشورایی برگزار می‌شود

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران:

نمایشگاه یادیاران امسال عاشورایی برگزار می‌شود

به مناسبت هفته دفاع مقدس، امسال نمایشگاه یادیاران سازمان تامین اجتماعی همزمان با ماه محرم با تلفیق مفاهیم عاشورایی و نیز اختصاص غرفه‌ای به نام شهدای مدافع حرم در یکی از اماکن عمومی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی، با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه یادیاران سازمان تامین اجتماعی هر سال در هفته دفاع مقدس به منظور گرامیداشت رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی در محل ستاد مرکزی این سازمان برگزار می‌شد؛ امسال نیز شاهد برگزاری این نمایشگاه به طور مفصل و با مشارکت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهادها در یکی از اماکن عمومی تهران خواهیم بود.

عبدالخالق حبیبی افزود: در این نمایشگاه، غرفه اختصاص یافته به سازمان به متراژ 60 مترمربع است که در این غرفه خاطرات دفاع مقدس با تلفیق حماسه و مفاهیم عاشورایی در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌گیرد. همچنین در این نمایشگاه غرفه‌ای را به منظور تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم از جمله شهید محسن حججی و دو شهید همکار سازمان، شهید حمید فیروزی‌زاده و شهید سیدمحمدجواد حسن‌زاده اختصاص داده‌ایم. درنظر است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شود.

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران داشت: یک دستگاه آمبولانس نیز در مجاورت نمایشگاه قرار داده می‌شود تا در صورت لزوم خدمات درمانی مناسب به مردم ارائه شود.

شایان ذکر است، نمایشگاه یادیاران سازمان تامین اجتماعی از 31 شهریور به مدت یک هفته برگزار می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران