پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 398980 تاریخ : 1397/07/23-10:38:11
,15,
نمایشگاه کار شریف افتتاح شد

نمایشگاه کار شریف افتتاح شد

نمایشگاه کار دانشگاه شریف، رویدادی است که در آن سازمانها با موقعیتهای شغلی خود حاضر شده و فرصت می یابند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام نمایند. طبیعتا چنین رویدادی میتواند بستری مطمئن برای تبادل اطلاعات و توانمندی های کارجویان با کارفرمایان باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، انتخاب هوشمندانه بهترین فرصت های شغلی از یک سو و گزینش نیروهای متخصص و با استعداد از سوی دیگر، این رویداد را به تجربه ای منحصر بفرد برای کارجویان و کارفرمایان تبدیل کرده است. 

تیم برگزار کننده نمایشگاه کار دانشگاه شریف به پشتوانه برگزاری 8 دوره نمایشگاه کار در این دانشگاه، این بار اولین نمایشگاه کار ایران را با نگاهی ملی، برگزار خواهد کرد.

نمایشگاه کار و کارگاه های تخصصی آن یک رویداد چندوجهی استخدام است که بازدیدکنندگان و بنگاه های حرفه ای شرکت کننده را در یک محیط پویا تشویق به ایجاد ارتباط حرفه ای جدید می کند. این نمایشگاه با توجه به احاطه ای که بر پروسه جستجوی تمامی نوع موقعیت های شغلی اعم از مشاغل تخصصی، خدمات کاریابی، توسعه حرفه ای، برنامه های آموزشی، آموزش های حرفه ای، مشاغل آزاد و خدمات کارآفرینی ارائه می نماید، می تواند به یک رویداد برجسته در زمینه ارتباط کارجو و کارفرما تبدیل شود. با توجه به آنچه گفته شد، شرکت در این نمایشگاه تنها یک جستجوی حرفه و شغل نمی باشد، بلکه این فعالیت می تواند ارتقای نگرش شما به حرفه آینده تان کمک نماید.

در انتها ذکر این نکته لازم است که اگر چه شما ممکن است تنها به دلیل حس کنجکاوی تان تصمیم به بازدید از این نمایشگاه بگیرید، اما باید اطمینان داشته باشید که شرکت در این رویداد می تواند به آشنایی بیشتر شما با پتانسیل های کاری آینده تان و ارتقای مهارت های ارتباطی در یافتن کار کمک شایانی نماید.

اطلاعات ضروری نمایشگاه:

زمان: یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری (22 تا 24 مهر 97)
مکان: دانشگاه صنعتی شریف
ساعت بازدید: 9 صبح الی 16 عصر



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 377
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران