پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267281 تاریخ : 1395/12/06-17:11:19
,4,17,
نمایشگاه صنایع ایران در کراچی پاکستان افتتاح شد

نمایشگاه صنایع ایران در کراچی پاکستان افتتاح شد

نمایشگاه صنایع جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی و تجاری پاکستان، روز جمعه با حضور محمدرضا فیاض معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همچنین زبیر طفیل رئیس فدراسیون های اتاق های بازرگانی پاکستان، احمد محمدی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع کراچی و برخی مسئولان ایالت سند حضور داشتند.

در این نمایشگاه که در محل سالن اکسپو کراچی و به مساحت بیش از سه هزار و 500 متر مربع دایر شده است، بیش از 60 شرکت ایرانی در بخش های ساخت و ساز، صنایع کاشی و سرامیک ، محصولات پتروشیمی، ماشین آلات و دیگر زمینه ها آخرین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
صنایع فرش، مواد غذایی، ظروف و لوازم خانگی، مصالح ساختمانی، چینی آلات بهداشتی، شیرآلات، ابزارآلات و ... از جمله دیگر محصولاتی هستند که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
شهر کراچی به عنوان پرجمعیت ترین شهر پاکستان و دومین شهر پرجمعیت جهان با حدود 20 میلیون نفر جمعیت، اصلی ترین قطب اقتصاد و تجارت پاکستان محسوب می شود.
هدف از برگزاری این نمایشگاه که به همت سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران در کراچی انجام شده، معرفی محصولات و صنایع مختلف و باکیفیت تولید ایران و بازاریابی بیشتر در پاکستان و نیز کمک به افزایش مبادلات تجاری میان دو کشور اعلام شده است.
این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه ایرانی در نوع خود در کراچی در 15 سال گذشته است.
همچنین پاکستان نمایشگاه مشابهی از چهارم تا ششم اردیبهشت ما سال آینده در تهران برگزار خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران