پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278683 تاریخ : 1396/01/27-17:54:55
,10026,
نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه دستاوردهای پسابرجام در حوزه پولی ومالی را نشان می دهد

عضو هیات مدیره بیمه ایران :

نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه دستاوردهای پسابرجام در حوزه پولی ومالی را نشان می دهد

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه فرصتی مناسب برای نشان دادن تاثیرات مثبت برجام در حوزه پولی و مالی و سرمایه گذاری است که با گذشت زمانی نه چندان طولانی از این توافق تاریخی اندک اندک نمودار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، آقای کاظمی عضو هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران با بیان این مطلب ، تحولات حوزه پولی و مالی در دوران پسابرجام را در جهت سرعت بخشیدن به توسعه کمی و کیفی این بخش مهم از اقتصاد کشور خواند و افزود : گشایش های پس از برجام به ویژه در صنعت بیمه به گونه ای بوده است که هم اکنون بسیاری از شرکت های بیمه معتبر بین المللی خواهان حضور در بازار بیمه کشور شده اند ؛ مذاکرات بسیار خوبی بین طرفین صورت گرفته که به بار نشستن کامل آنها حداقل شش ماه زمان می برد.

آقای کاظمی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه فرصتی است برای بستر سازی و تقویت تعاملات مثبت در بخشهای اقتصاد خرد و کلان ، گفت : یکی از اهداف مهم برپایی نمایشگاه تقویت مبانی همکاری ها و گسترش تعاملات فعالان حوزه مالی اقتصاد با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و شرکت های دانش بنیان است.


طراحی محصولات جدید در بیمه خاور میانه

مدیرعامل شرکت بیمه خاورمیانه نیز در بازدید از غرفه بیمه ایران ، با خوب ارزیابی کردن نمایشگاه امسال،گفت : بانک بورس و بیمه از ارکان اصلی اقتصاد هستند که همکاری و هماهنگی آنها در دستیابی سریعتر به توسعه اقتصادی ضروری است .

آقای حسن زاده با اشاره به اینکه در مقایسه با بورس و نظام بانکی ، در سیاست های کلان تا کنون توجه کمتری به صنعت بیمه شده است ، اضافه کرد : با توجه به تکالیفی که برنامه ششم توسعه بر عهده حوزه بیمه گذاشته ، می توان از ظرفیت های صنعت بیمه در سالهای اجرای این برنامه به نحو مطلوب تری استفاده کرد. به طور مثال در حوزه بیمه های زندگی که به طور تخصصی در شرکت بیمه خاورمیانه نیز به آن پرداخته می شود ، طبق تکلیف برنامه باید به رشد دو برابری نائل شد .

وی توجه به تولید محصولات مشترک توسط شرکت های بیمه و بانک ها را حیاتی خواند و افزود : برنامه ششم توسعه ظرفیت را پیش بینی کرده و این هنر صنعت بیمه است که بتواند جذابیت های لازم را در زمینه های مختلف بوجود آورد .

آقای حسن زاده در پایان اظهار کرد : یکی از مهمترین محصولاتی که هم اکنون در بیمه خاورمیانه در دست طراحی و برنامه ریزی است و تا حداکثر شش ماه دیگر عملیاتی خواهد شد طرح « بیمه بازنشستگی تکمیلی » است . این طرح با توجه به ناکافی بودن حقوق بازنشستگان اجرایی خواهد شد و کاملترین پوشش بیمه ای را در ارتباط با تعیین مستمری تکمیلی برای آنان ارائه خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران