پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248661 تاریخ : 1395/08/21-11:45:20
,10033,
نمایش 50 عکس محیط زیستی در نمایشگاه مطبوعات

نمایش 50 عکس محیط زیستی در نمایشگاه مطبوعات

رییس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران از برگزاری نمایشگاه محیط زیست در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمید فروتن،  با اشاره به این‌که انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها نمایشگاهی تحت عنوان «ایران در سالی که گذشت» و «نمایشگاه محیط زیست» را برگزار کرده است، گفت: طی فراخوانی که دبیرخانه این انجمن صادر کرد 3600 اثر از 101 عکاس به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان این‌که این عکس‌ها توسط جمعی از استادان حوزه عکس از جمله اسماعیل عباسی، علی آقاربیع، مرتضی فرج‌آبادی، علی شایگان و مهدی قاسمی داوری شده است، اظهار کرد: از بین 3600 اثر 130 فریم عکس از 55 عکاس انتخاب شد. از این تعداد 80 فریم مربوط به عکس‌های خبری است که در نمایشگاه ایران در سالی که گذشت به نمایش گذاشته شد. همچنین 50 فریم نیز عکس‌های مربوط به نمایشگاه محیط زیست است که در غرفه جنبی نمایشگاه مطبوعات به نمایش گذاشته شده است.

این عکاس مطرح کشور تاکید کرد: این نمایشگاه در حمایت از محیط زیست برگزار شده تا انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران حمایت خود را از مقوله مهم محیط زیست مطرح کند. از همین‌رو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران خود را دوستار محیط زیست می‌داند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران